دانشجویان در پیاده‌سازی برنامه‌های گام دوم انقلاب همکاری و مشارکت داشته باشند

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد مشهد از افزایش جذب دانشجو در این واحد دانشگاهی خبر داد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز به نقل از واحد مشهد، مسعود طاهری لاری سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان رضوی و واحد مشهد در مراسم استقبال از دانشجویان با بیان اینکه واحد مشهد امسال با پذیرش 7500 دانشجو، بیشترین جذب دانشجو را در سطح دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان رضوی داشته گفت: این امر حاصل تلاش و تجربیات کارکنان و اساتید این دانشگاه است که از توانمندی ها، امکانات و پتانسیل دانشگاه در راستای پیشرفت علم و دانش و ارتقای علمی کشور استفاده می کنند.

طاهری تأکید کرد: بسیاری از فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی مشهد در مراکز تصمیم گیری و اجرایی کشور و حتی بخش های مهم صنعت و ادارت دولتی و خصوصی فعالیت دارند که این امر تلاش ما را برای ارائه خدمات آموزشی، دانشجویی، پژوهشی، فرهنگی و .... چندین برابر می کند.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان خراسان رضوی و مشهد با توجه به فرمایش مقام معظم رهبری که متدین ترین و پاکترین افراد در میان تحصیل کرده ها هستند، به دانشجویان توصیه کرد: رعایت عفاف و حجاب نه تنها از آموزه های دینی بلکه از قوانین دانشگاه و الزامی است و پایبندی به مسائل اخلاقی نیز باعث پیشرفت تحصیلی می شود.

طاهری با تأکید براینکه فرد تحصیل کرده باید در جامعه مفید واقع شود، افزود: عملکرد این فرد نه تنها باعث خشنودی خداوند بلکه مسئولین و پدر و مادر می شود.

وی با بیان اینکه دانشگاه یک محیط علمی و فرهنگی است، اظهارامیدواری کرد: در راستای پیاده سازی برنامه های گام دوم انقلاب همکاری و مشارکت داشته و به اهداف آن برسیم.

حجت الاسلام جواد مهدوی نسب مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی همچنین در این جلسه دوران دانشجویی را مهمترین دوران زندگی انسان دانست و گفت: تمامی دستورات دینی و احکام شرعی برای رشد و بالندگی انسان است و تمامی مسئولین دانشگاه در مسیر رشد و تکامل دانشجویان کوشا هستند.

وی بر رعایت قوانین دانشگاه به ویژه رعایت عفاف و حجاب تأکید کرد و گفت: وجود نهاد رهبری، بسیج و سایر تشکل های فرهنگی و مذهبی بستر و زمینه فعالیت دانشجویان را در این زمینه ها فراهم کرده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1029777

وب گردی

وب گردی