تحویل فاز اول پرتال آموزشی به عمان در دوازدهمین جشنواره فناوری‌نانو

بخشی از پروژه سامانه مجازی آموزشی شرکت توسعه افق نانوفناوری توانا که برای پروژه عمان نانوسیتی آماده شده در دوازدهمین جشنواره فناوری‌نانو به طرف عمانی تحویل داده می‌شود.

به گزارش گروه علم و فناوری ایسکانیوز، شرکت توسعه افق نانوفناوری توانا در راستای عقد قرارداد با کشور عمان جهت راه‌اندازی سامانه آموزشی فناوری نانو در پروژه عمان نانوسیتی، اقدام به راه‌اندازی سامانه مجازی آموزشی در سه سطح مقدماتی، متوسطه و پیشرفته کرده است. این سایت آموزش مجازی دارای بیش از ۳۵۰ عنوان درسی بوده و به نوعی طراحی شده است که تمامی مخاطبان از دانش‌آموزان تا دانشجویان بتوانند همراه با این سامانه از مبانی تا پیشرفته‌ترین مباحث فناوری نانو را بیاموزند. مخاطبان این سایت می‌توانند پس از گذراندن دوره‌های آموزشی موردنظر گواهی معتبر پایان دوره دریافت کنند. در حال حاضر دروس این سامانه به دو زبان انگلیسی و عربی در حال راه‌اندازی است. امید است در آینده نزدیک این سامانه به زبان‌های رسمی دیگری نیز ترجمه شوند.

فاز اول این پورتال در دوازدهمین جشنواره فناوری‌نانو به طرف عمانی تحویل داده می‌شود، پیش‌بینی می‌شود تا پایان سال جاری میلادی فازهای بعدی این پروژه نیز آماده تحویل شود.

امروزه فناوری نانو سهم بزرگی از بازار جهانی را به خود اختصاص داده و در این میان تربیت نیروی انسانی متخصص، نقش ویژه‌ای دارد. مجموعه توانا با چندین سال سابقه در حوزه آموزش فناوری نانو به دانش‌آموزان در سطح ملی و بین‌المللی توانسته آموزش و پژوهش فناوری پیشرفته نانو را برای دانش‌آموزان امکان‌پذیر و ملموس کند.

لازم به ذکر است پروژه نانوسیتی عمان از ساعت ۹ تا ۱۰ صبح جمعه ۱۹ مهرماه در بخش استیج دوازدهمین جشنواره فناوری‌نانو معرفی می‌شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1029817

وب گردی

وب گردی