برنامه‌های معرفت افزایی در واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی اجرا می‌شود

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی بر اجرای برنامه‌های معرفت افزایی در واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی تأکید کرد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، نشست اعضای ستاد امر به معروف و نهی از منکر دانشگاه آزاد اسلامی با تمرکز بر آیین نامه آراستگی و شئون فرهنگی و رفتاری، در معاونت فرهنگی و دانشجویی این دانشگاه تشکیل شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر ابراهیم کلانتری معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی، در این نشست گفت: موضوع عفاف و حجاب در دانشگاه آزاد اسلامی از مهر 97 به طور جدی در دستور کار قرار گرفته و عملیاتی کردن آیین‌نامه آراستگی و شئون فرهنگی و رفتاری با تشکیل کارگاه های مربوط در واحدهای دانشگاهی سراسر کشور ادامه دارد.

وی با بیان اینکه در تعدادی از واحدها، شاهد فعالیت‌های مطلوب برای عملیاتی کردن آیین‌نامه آراستگی و شئون فرهنگی و رفتاری هستیم، خاطرنشان کرد: در همین خصوص، واحدها و مراکز آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی به طور مرتب پایش و اقدامات معاونان فرهنگی و دانشجویی و سایر مسئولان مربوط، به دقت ارزیابی می‌شود.

حجت الاسلام کلانتری با تأکید بر ضرورت راه اندازی دفاتر مشاوره امین درباره مباحث دینی، اخلاقی، درسی و ازدواج در همه واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی، اظهار داشت: کار فرهنگی در دانشگاه، جزء واجب ترین کارهاست و باید به برنامه های معرفت افزایی، بیش از پیش توجه کرد.

در ادامه این نشست اعضای ستاد امر به معروف و نهی از منکر درباره راهکار اجرایی آیین نامه آراستگی و شئون فرهنگی و رفتاری به گفت وگو و تبادل نظر پرداختند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1029820

وب گردی

وب گردی