پیوند صنعت با دانشگاه در اولویت قرار گیرد/ روند  ارتقا استادان را  بهبود خواهیم داد

معاون علوم، مهندسی و کشاورزی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: بحث ارتباط دانشگاه  با صنعت را مهم قلمداد کنیم و پیوند صنعت با دانشگاه سر لوحه کاری مسئولان دانشگاه قرار گیرد و همچینن سعی در بهبود شرایط ارتقا استادان هستیم.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از واحد شیراز، جواد علمایی معاون علوم، مهندسی و کشاورزی دانشگاه آزاد اسلامی در دیدار با اعضای هیئت علمی واحد شیراز گفت: در شرایط کنونی موضوع تعامل بیش از پیش با استان‌ها را در برنامه کاری داریم و بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته در حوزه معاونت علوم، مهندسی و کشاورزی اقدامات لازم در حال شکل‌گیری است.

معاون علوم، مهندسی و کشاورزی دانشگاه آزاد اسلامی افزود: در گام دوم باید تعاملات را بیشتر کرد و موارد مهم و کاربردی آسیب‌شناسی شود و برای آن برنامه‌ریزی دقیق، منطقی و اصولی صورت گیرد و جواب سؤالات هم داده شود تا مورد مبهمی باقی نماند و مسأله پیوند صنعت با دانشگاه در اولویت قرار گیرد و تشکیل کمیته‌های تخصصی با حضور استان ها در این مسیر کمک شایانی به ما خواهد کرد.

وی خاطرنشان کرد: یکی از اهداف ما در تشکیل سفرهای استانی این است که استادانی را شناسایی و انتخاب کنیم که دغدغه دانشگاه را دارند و دلسوز سیستم هستند و تمام تلاش و توان خود را در اعتلاء و تعالی دانشگاه بکار می‌گیرند و از سوی دیگر سعی بر آنست که روند ارتقاء استادان را بهبود بخشیم.

علمایی با بیان اینکه کسب رضای الهی در تمام کارها و مسؤلیت‌ها هدف نهائی ماست، باید در دانشگاه شأن مدیر گروه، اعضای هیئت علمی و دانشجو رعایت شود و همه مسئولان دانشگاه نسبت به این موضوع حساس باشند.

وی با اشاره به اینکه تغییر ساختار در سازمان مرکزی با هدف استفاده از ظرفیت بیش از پیش اعضای هیئت علمی بوده تاکید کرد از این ظرفیت باید به خوبی استفاده کرد.

گفتنی است، در این دیدار تعدادی از استادان گروه‌های آموزشی مسائل و مشکلات در دانشگاه پیرامون کیفیت آموزش، ارتقاء علمی ، راه‌اندازی رشته‌های بین رشته‌ای، مسائل آموزشی و را مطرح کردند و مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام/

کد خبر: 1029834

وب گردی

وب گردی