پذیرایی، اسکان و پایش سلامت زائران اربعین در ۴ موکب دانشگاه آزاد کرمانشاه

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه مهم‌ترین فعالیت‌های صورت گرفته در چهار موکب شهرستان‌های کنگاور، صحنه، کرمانشاه و قصرشیرین را پذیرایی از زائران اربعین، اسکان و پایش سلامت آنان دانست.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از کرمانشاه، ششمین شورای دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه در سال ۹۸ به ریاست جهانشیر امینی رئیس این دانشگاه با حضور رئیس دبیرخانه هیئت امنا، رؤسای شوراهای تخصصی و رؤسای واحدها و مراکز دانشگاهی برگزار شد.

امینی در این جلسه بر هماهنگی هرچه بیشتر در برپایی موکب‌ها و اجرای مراسم اربعین تأکید کرد و گفت: «مهم‌ترین فعالیت‌های صورت گرفته در چهار موکب شهرستان‌های کنگاور، صحنه، کرمانشاه و قصرشیرین پذیرایی از زائران، اسکان و پایش سلامت بوده که رؤسای این واحدها و مراکز موظف هستند با تمام توان در این مسیر اقدام کنند.»

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه بر اهمیت منظم برگزاری جلسات شورای استان تأکید کرد و افزود: «این جلسات فرصتی است تا ضمن ارزیابی فعالیت‌های صورت گرفته به‌صورت هدفمند برای آینده و ایجاد محیطی امن و مناسب به‌منظور تحصیل دانشجویان برنامه‌ریزی کنیم.»

در ادامه این شورا رؤسای واحدها و مراکز استان با ارائه گزارشی از عملکرد حوزه خود در یک ماهه گذشته میزان جذب دانشجوی ورودی جدید، به‌روزرسانی اطلاعات فرایند جذب مدرسان حق‌التدریس را اعلام کردند.

ششمین شورای استانی کرمانشاه در سال ۹۸ با ارائه گزارشی در بخش درآمدزایی توسط واحدها و مراکز ادامه یافت و رؤسای واحدها و مراکز افزون بر معرفی طرح و منابع درآمدزای غیرشهریه‌ای به ارائه طرح توجیهی و میزان درآمدزایی طرح‌های مورد نظر پرداختند.

در این جلسه، مدیر روابط عمومی واحد کرمانشاه گزارشی از فعالیت‌های تبلیغاتی صورت گرفته با استناد بر بخشنامه هدایت تحصیلی را ارائه کرد.

با توجه به رشد ثبت نام دانشجویان جدید در اکثر واحدها و مراکز استان حوزه روابط عمومی واحد کرمانشاه به‌دلیل نقش مؤثری که در این امر ایفا کرد از سوی رئیس شورای استان مورد قدردانی قرار گرفت.

انتهای پیام /

کد خبر: 1029878

وب گردی

وب گردی