موکب دانشجویان امت محمد (ص) در حوزه پزشکی به صورت شبانه روزی فعالیت دارد

آیین بدرقه کاروان دانشگاهیان واحد علوم و تحقیقات با حضور مسئولان موکب واحد علوم و تحقیقات برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، زهرا رود دهقان مسئول امور پزشکی موکب دانشجویان امت محمد که زیر نظر بسیج دانشجویی واحد علوم و تحقیقات فعالیت دارد، در مراسم بدرقه زوار اربعین این واحد دانشگاهی اظهار کرد: موکب دانشجویان امت محمد در حوزه پزشکی به صورت شبانه روزی فعالیت خواهد داشت خدمات دندان پزشکی نیز با دو یونیت از صبح تا ۱۱ شب انجام خواهد شد. همچنین خدمات درمانی حوزه زنان نیز به صورت شبانه روزی برقرار است.

وی افزود: خادمان موکب باید با رعایت نکات بهداشتی، سلامت خود را حفظ کنند خادمان باید تا حد امکان از صرف غذاهایی که محتوای آن مشخص نیست اجتناب کنند.

مسئول امور پزشکی موکب با بیان این که زائران باید پس از اجابت مزاج دست های خود را با آب و صابون بشویند گفت: زائران برای جلوگیری از یبوست های احتمالی، از صرف غذاهای خشک همانند برنج و میوه هایی مانند موز خودداری کنند.

دهقان تصریح کرد: خادمان موکب باید مراقب تهدید های بیوتروریسمی نیز باشند و هرگونه رفتار و اتفاق مشکوکی را مورد بررسی قرار دهند.

وی تبعیت از مسئول موکب را جزو ملزومات سفر اربعین دانست و اضافه کرد: هرگونه مشکل و اختلالی باید با مسئول موکب در میان گذاشته شود تا در حداقلی ترین زمان ممکن، برطرف شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1029905

وب گردی

وب گردی