کتابخانه های دیجیتال، ابزاری برای به روز رسانی اطلاعات گسترده

مؤسسه فناوری «ماساچوست» به تازگی کتابخانه دیجیتالی را راه اندازی کرده تا از آن طریق کارکنان را از آخرین دستاوردها در علوم گوناگون مانند هوش مصنوعی، رباتیک و دیگر دستاوردها مطلع نگه دارد.

به گزارش گروه علم و فناوری ایسکانیوز، مؤسسه فناوری ماساچوست گروهی از نویسندگان، اساتید و کارشناسان موضوعی را از هر دو جامعه آموزشی و صنعتی گردهم آوردند تا به جدیدترین روش آموزش آنلاین آنها را آموزش دهند.

کتابخانه ای دیجیتال به این منظور طراحی شده تا کارکنان را از آخرین تحولات علم و فن آوری مطلع سازد. این کتابخانه که به افق MIT (MIT Horizon) معروف است، شامل مقالات، فیلم ها و پادکست هایی با موضوع فن آوری های نوظهور از جمله ساخت افزایشی، هوش مصنوعی، فناوری بلاک چین و علم رباتیک است.

Sanjay Sarma، معاون رئیس MIT در بخش یادگیری باز می گوید که فناوری ها با سرعت زیادی در حال پیشرفت هستند و ما در MIT برای فراهم کردن فرصت های یادگیری که می توانند به نیروهای کاری در حفظ به روز بودن با سرعت نوآوری کمک کند، مسئول هستیم. هدف ما از راه اندازی این کتابخانه، معرفی بیشتر روش های یادگیری در قالب های مختلف است.

کتابخانه دیجیتال به لحاظ نوظهور بودن و همچنین رشد چشمگیرش، حوزه جالب و قابل توجهی برای کنکاش و انجام پژوهش های علمی ـ اعم از نظری و عملی ـ است.

این کتابخانه که برای هر دو قشر دانشجویان فنی و غیرفنی طراحی شده است، به افراد کمک می کند تا آخرین تحولات در علوم و فناوری را در صنعت خود به کار گیرند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1029906

وب گردی

وب گردی