امضای تفاهم‌نامه همکاری دانشگاه آزاد اسلامی و معاونت علمی آستان قدس رضوی

دانشگاه آزاد اسلامی و معاونت علمی آستان قدس رضوی تفاهم نامه همکاری امضا کردند.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی صبح امروز پنج‌شنبه 18 مهرماه 98 در سفر به مشهد مقدس، در بنیاد پژوهش‌های اسلامی آستان قدس رضوی با محمد مهدی‌نژاد نوری معاون علمی آستان قدس رضوی، تفاهم‌نامه همکاری به امضا رساند.

این تفاهم‌نامه در راستای پیشبرد اهداف عالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های دانشگاه آزاد اسلامی و آستان قدس رضوی و با توجه به نقش غیرقابل انکار مراکز علمی و دانشگاهی و به منظور تقویت همکاری در دستیابی به اهداف متعالی مشترک و افزایش بهره‌وری منعقد شد.

هدف از انعقاد این تفاهم‌نامه، استفاده از توانایی‌های علمی و امکانات متقابل، توسعه، تحکیم و تعمیق همکاری، تبادل اطلاعات و تجربیات بوده و در هفت ماده و برای یک دوره سه ساله منعقد شده است.

دکتر طهرانچی در حاشیه امضای این تفاهم‌نامه گفت: دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان یکی از حامیان طرح ترویج گفتمان انقلاب اسلامی، آمادگی حمایت از دو برنامه «اسرا» و «تربیت اسلامی کودک» معاونت علمی آستان قدس رضوی را دارد. ان‌شاءالله بتوانیم همواره زیر پرچم امام رضا (ع) فعالیت داشته باشیم.

مهدی‌نژاد نوری نیز در سخنانی ابراز امیدواری کرد که معاونت علمی آستان قدس رضوی و دانشگاه آزاد اسلامی بتوانند با مشارکت همدیگر و سایر نهادها، ایده‌های خوبی را برای بهره‌گیری از علم نافع و معنویت‌ساز اجرایی کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1029946

وب گردی

وب گردی