مشکل جدی در صفحه نمایش آیفون 11

کاربران آیفون 11 جدید اپل شروع به شکایت از وضعیت مهمی کرده اند. کاربران در بخش رسمی وب سایت شرکت اپل از صفحه نمایش آیفون 11 که براحتی دچار خش میشود شکایت کردند.

به گزارش گروه علم و فناوری ایسکانیوز، کاربران آیفون 11 جدید اپل شروع به شکایت از وضعیت مهمی کرده اند. کاربران در بخش رسمی وب سایت شرکت اپل از صفحه نمایش آیفون 11 که به راحتی دچار خش می‌شود شکایت کردند.

کاربران می‌گویند در حالیکه گوشی از دستشان به زمین نیافتاده و تنها از آن استفاده روزمره کرده و در جیبشان قرار داده‌اند پس از دو روز استفاده صفحه نمایش دچار خش شده است. جزئیاتی که باعث ناراحتی کاربر می‌شود این است که خراش‌ها حتی بر روی دوربین FaceTime تأثیر می‌گذارد.

مشکل جدی در صفحه نمایش آیفون 11

اگرچه به نظر می‌رسد برخی از خراش‌ها اثر انگشت کاربر باشد، اما این آثار از صفحه نمایش پاک نمی‌شوند. دارندگان می‌گویند در هنگام حمل تلفن، چیزی را که می‌تواند به صفحه نمایش آسیب برساند، مانند سکه‌ها و اشیای تیز دیگر، به همراه نداشته اند.

یکی از صاحبان آیفون 11 تأکید می‌کند که وی از زمانی که اولین آیفون در سال 2007 معرفی شد، کاربر آیفون بوده است. او می‌گوید تاکنون هرگز از محافظ صفحه نمایش استفاده نکرده است و تاکنون چنین خراش‌هایی را در هیچ مدلی ندیده است.

شکایت خراشیده شدن صفحه نمایش آیفون 11 از طرف یک کاربر مطرح نشده است. بسیاری از کاربران انجمن گفتگوی اپل گفته‌اند که صفحه نمایش تلفن آنها نیز دچار خش شده است. به نظر می رسد آیفون 11 پرو و پرو مکس دچار چنین مشکلی نشده اند.

پنل های LCD که اپل در این گوشی استفاده می کند توسط Japan Display تولید شده است. در اوایل سال جاری ، اپل سرمایه گذاری 100 میلیون دلاری در این شرکت انجام داده است ، آیفون 11 پرو و پرو مکس از صفحات OLED سامسونگ و ال جی استفاده می کنند.

افرادی که به فروشگاه اپل مراجعه می کنند ، در جواب سوال در مورد خراش صفحه نمایش آیفون 11 ، با « این مشکل یک خطای کاربر است» ، مواجه می شوند. البته ما به آزمایش‌های دقیق نیاز داریم تا تصدیق کنیم که این در واقع یک مشکل مزمن است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1029947

وب گردی

وب گردی