تئاتر مذهبی در دانشگاه آزاد واحد تویسرکان برگزار شد

همزمان با فرا رسیدن اربعین حسینی نمایشنامه « واقعه در واقعه » به کارگردانی مهران جلیل‌وند به مدت یک هفته در سالن آمفی تئاتر دانشگاه آزاد اسلامی واحد تویسرکان اجرا شد.

به گزارش خبرگزاری ایسکانیوز از واحد تویسرکان، همزمان با فرا رسیدن اربعین حسینی نمایشنامه « واقعه در واقعه » به کارگردانی مهران جلیل‌وند به مدت یک هفته در سالن آمفی تئاتر دانشگاه آزاد اسلامی واحد تویسرکان اجرا شد.

مهران جلیل‌وند کارگردان این نمایشنامه در این باره گفت: موضوع نمایشنامه روایتی از نقش و اهمیت مدافعین حریم حرم اهل بیت امام حسین (ع) در مقابله با وحوش ظالمانه گروهک‌های تروریستی سوریه را به تصویر می‌کشد، و همچنین به موضوع فرادینی بودن واقعه کربلا و حماسه عاشورا اشاره می‌کند.

به گفته مهران جلیل‌وند گروه فرهنگی هنری خورشید وابسته به دفتر فرهنگ واحد تویسرکان برای اجرای این نمایشنامه به مدت ۳۰ روز تمرین مداوم داشته که همین امر باعث شد نمایش با کیفیتی عالی به اجرا درآید و رضایت مسئولان و اساتید و دانشجویان واحد را در پی داشته باشد.

جلیل‌وند با بیان اینکه نمایش واقعه در واقعه موضوعی است که جنایاتی که به نام دین در تاریخ تکرار شده‌اند را به تصویر می‌کشد عنوان کرد: در روزهای اجرای نمایش، در هر روز از نمایش، به یک شهید از واقعه کربلا و به یک شهید از واقعه دفاع از حریم اهل بیت امام حسین علیه السلام اشاره می‌‌شود.

وی ادامه داد:‌ هدف اصلی این نمایش ارتباط و ایجاد شناخت بیشتر نسبت به پاسداران در حال حاضر دین و پاسداران واقعه عاشوراست که مورد استقبال تماشاچیان، دانشجویان ،اساتید و مسئولین واحد و شهرستان قرار گرفت.

کارگردان نمایش واقعه در واقعه در پایان با بیان اینکه این نمایشنامه به قلم عاشورایی محمد نانکلی نوشته شده، خاطر نشان کرد: در اجرای این کار تعداد 30 نفر از دانشجویان به عنوان بازیگر و عوامل پشت صحنه همکاری کرده‌اند که از زحمات این مجموعه و مسئولان دانشگاه به خصوص معاونت دانشجویی فرهنگی و دفتر فرهنگ اسلامی واحد تشکر و قدردانی می شود و خدا را شاکریم که این نمایش با استقبال خوبی روبرو شد و بینندگان از حاصل کار رضایت خاصی داشتند و همین امر باعث شد هیچ کدام از دوستان با وجود کار زیاد احساس خستگی نکنند

انتهای پیام/

کد خبر: 1029957

وب گردی

وب گردی