اعزام 70 داوطلب از کادر درمانی شرکت شهر سالم به عراق

مدیرعامل شرکت شهر سالم شهرداری تهران با اشاره به اعزام 70 داوطلب از کادر درمانی شرکت شهر سالم به عراق گفت: پزشک، داروساز، پرستار، ماما و تکنسین‌های اورژانس در بین اعضای این تیم قرار دارند.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، جلسه توجیهی کادر درمانی اعزامی شرکت شهر سالم به کشور عراق برای خدمت‌رسانی در مراسم اربعین با حضور حمید چوبینه مدیرعامل شرکت شهر سالم شهرداری تهران، جمعی از معاونین این شرکت و کادر درمانی اعزامی به عراق در سالن اجتماعات درمانگاه تخصصی شهرداری منطقه ۶ برگزار شد.

حمید چوبینه مدیرعامل شرکت شهر سالم شهرداری تهران در این جلسه گفت: تیم‌های اعزامی درمانی شرکت شهر سالم در سه مرکز نجف، کربلا و عمود ۷۰۷ مستقر خواهند بود که در نجف و کربلا بیشتر حمایت‌های درمانی ما به پرسنل خدمات‌رسان شهرداری تهران و احیانا افراد بومی و زوار بیمار معطوف خواهد بود. همچنین جمع زیادی از کادر درمانی اعزامی در عمود ۷۰۷ مستقر و به زائرین عزیز در مسیر پیاده‌روی از نجف به کربلا ارائه خدمت خواهند کرد.

وی با بیان این مطلب که تمامی اعضای کادر درمانی اعزامی به عراق به صورت داوطلبانه برای خدمت‌رسانی به زوار مراسم اربعین اعلام آمادگی کرده اند، گفت: به صورت سازمانی از هیچ یک از افراد خواسته نشد که برای ارائه خدمات به عراق اعزام شوند و این افراد از بین داوطلبین بسیاری که مشتاق خدمت‌رسانی به زائران مراسم اربعین حسینی بودند انتخاب شدند.

چوبینه با اشاره به محدودیت در تعداد افراد اعزامی به این مراسم جهت خدمت‌رسانی در حوزه درمانی، افزود: حدود ۷۰ نفر از داوطلبین پزشک، پرستار و ماما در سطوح و تخصص‌های مختلف به کشور عراق اعزام و حتی تا چند روز بعد از مراسم اربعین نیز در این کشور مستقر خواهند بود تا عزیزانی که در روزهای آخر به این مراسم می‌پیوندند نیز مورد حمایت پزشکی کادر درمانی شرکت شهر سالم قرار گیرند.

مدیرعامل شرکت شهر سالم شهرداری تهران ادامه داد: امسال در تیم درمانی اعزامی شرکت شهر سالم از فوق‌تخصص جراحی گرفته تا پزشک، داروساز، پرستار، ماما و تکنسین‌های اورژانس قرار دارند و داروهای متناسب با ارائه خدمت تامین شده است.

همچنین تعداد اعضای تیم دندانپزشکی نسبت به سال گذشته افزایش یافته و دندانپزشک اورژانس نیز در عمود ۷۰۷ در کنار بسیج شهرداری تهران مستقر خواهد بود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1029976

وب گردی

وب گردی