تأکید بر خدمت‌رسانی جامع به زائران اربعین توسط موکب دانشگاه آزاد خوزستان 

رئیس دانشگاه آزاد خوزستان گفت: دانشگاه آزاد اسلامی خوزستان با تمام امکانات و راه‌اندازی موکب و ایستگاه‌های صلواتی در مرزها و واحدهای دانشگاهی به زائران خدمت‌رسانی می‌کنند و این خدمت‌رسانی باید به بهترین شکل ممکن صورت بگیرد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، حجت‌الاسلام فرج‌اله براتی در مراسم راه‌اندازی موکب واحد اندیمشک اظهار کرد: دانشگاه آزاد خوزستان با تمام امکانات و راه‌اندازی موکب و ایستگاه‌های صلواتی در مرزها و واحدهای دانشگاهی به زائران خدمت‌رسانی می‌کنند و این خدمت‌رسانی باید به بهترین شکل ممکن صورت بگیرد.

وی افزود: با توجه به اینکه شهرستان اندیمشک به عنوان دروازه ورودی زائران به مرزهای شلمچه، چذابه و مهران است و به این دلیل زائران سیدالشهدا به این شهر ورود می‌کنند. دانشگاه آزاد واحد اندیمشک هم در کنار موکب‌های دیگر در این شهرستان اقدام‌ به راه‌اندازی موکب و ایستگاه صلواتی کرد که هدف همه موکب‌ها خدمت‌رسانی به زائران سیدالشهدا است‌.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خوزستان با بیان‌ این‌که موکب شهدای دانشگاه آزاد خوزستان هم در مرز چذابه، فعالیت خود را به طور رسمی آغاز کرد، گفت: خادمان اربعین حسینی طرح خدمت‌رسانی با ویلچر ویژه زائران کم‌توان که برای سومین سال متوالی توسط واحد دزفول انجام می‌شود، با حضور در مرز کار و فعالیت خود را تا بعد از اربعین آغاز کردند.

گفتنی است؛ در این مراسم که همزمان با راه‌اندازی و آغاز فعالیت موکب‌های دیگر در شهرستان اندیمشک بود، استاندار خوزستان، نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی و دیگر مسئولان استانی و محلی حضور داشتند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1029981

وب گردی

وب گردی