برگزاری دومین کرسی تلاوت قرآنی در دانشگاه آزاد زاهدان

معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان گفت: دومین کرسی تلاوت قرآنی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان با حضور هیئت رئیسه و مسئول دفتر نهاد رهبری دانشگاه برگزار شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان، محمدرضا زاهد‎شیخی درباره برگزاری کرسی‌های تلاوت قرآن در این واحد دانشگاهی اظهار کرد: در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، تبیین جهاد در بستر قرآن و اهل بیت، حوزه فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان اقدام به برگزاری جلسه کرسی تلاوت قرآنی کرد.

معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان خاطرنشان کرد: هیئت رئیسه دانشگاه، کارکنان، استادان، مسئول دفتر نهاد رهبری دانشگاه و مدیر فرهنگی در جلسه کرسی تلاوت قرآنی حضور داشتند. در این مراسم معنوی، صوت دلنشین عباس صفدری و حسینعلی غلامی‌پور، قاریان ممتاز استانی و کشوری شور و حال نورانی در فضای مسجدالنبی واحد رقم زدند و آوای کلام نورانی وحی در دانشگاه طنین‌انداز شد.

وی بیان کرد: همچنین به پاس ارج نهادن برای زحمات 30 ساله خانم براهویی یکی از بانوان مؤمنه و خادم قرآن و اهل بیت که در خوابگاه خواهران الزهرا مانند مادری دلسوز و امین فعالیت داشت و مهرماه سال جاری بازنشسه شد، با اهدای لوح یادبود تجلیل به عمل آمد.

خوابگاه الزهرا دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان در سه فاز و هر فاز با سه طبقه با امکانات و تجهیزات مطلوب و ظرفیت اسکان 700 دانشجو در محوطه دانشگاه با فضای محصو، محیطی امن و آرامی را برای دانشجویان دختر و رفع دغدغه‌های خانواده دانشجویان فراهم کرده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1029986

وب گردی

وب گردی