حمایت دانشجویان درمسیر تعالی علمی آنان بسیار مهم است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی قم مراقبت،حمایت و رسیدگی به نیازهای دانشجویان را عاملی مهم در مسیرتعالی علمی آنان برشمرد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، سیف‌اله فضل‌الهی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی قم در مراسم آئین استقبال از پذیرفته شدگان جدید الورود مهر 98 در جمع والدین دانشجویان اظهار کرد: بی شک دانشگاه آزاد اسلامی قم بهترین انتخاب شما برای رشدوتعالی علمی وفرهنگی فرزندانتان است و لذا امیدواریم بتوانیم زمینه ساز کمال نهایی آنها باشیم.

وی افزود: باید نقش باغبانی را نسبت به فرزندان خود داشته باشیم لذا اگر ما امکانات خوبی برای آنها فراهم کنیم دانشجویان با تلاش و کوشش می‌توانند به نهایت تعالی خود برسند.

وی با بیان اینکه دانشکده پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی قم تا کنون 1500 پزشک تحویل جامعه داده است و در حال حاضر بیش از 900 دانشجوی پزشکی مشغول به تحصیل هستند گفت: در تمامی مسابقاتی که درکشور برگزار می شود رشته پزشکی ما حرف برای گفتن دارند و جزو شاخص‌های این دانشگاه محسوب می شود.

فضل الهی گفت: دانشگاه آزاد اسلامی قم در ادامه فعالیت خود دانشکده علوم پایه را تاسیس کرد که امروز یکی از دانشکده های بسیار موفق است لذا بیش از 41 آزمایشگاه مجهز در این دانشکده وجود دارد که در سطح استان قم بی نظیر یا کم نظیر است .

رئیس واحد قم بیان کرد: مفتخریم که حدود 7000 دانشجو در دانشکده علوم انسانی دانشگاه آزاد اسلامی قم مشغول تحصیل هستند و دانشکده علوم انسانی دانشگاه آزاد اسلامی قم قطب علوم انسانی در سراسر کشور معرفی شده است و امروز دانشجویان در 28 رشته دکتری تخصصی در حال تحصیل هستند و حدود 42 رشته کارشناسی ارشد در این دانشگاه دایر است.

فضل الهی گفت: در دانشکده فنی و مهندسی ما حدود 1700 دانشجو مشغول تحصیل هستند و تمامی مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد و دکتری را داراست و امیدواریم نیاز های استان را برآورده کنیم.

وی افزود: دانشگاه آزاد اسلامی قم با اندک کارکنانی که در این دانشگاه در حال خدمت رسانی هستند تلاش می کند حدود 14000 دانشجو را در مقاطع مختلف در حدود 176 رشته‌محل مدیریت کند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی قم افزود: هدف مسئولین این دانشگاه این است که فرزندان این مرزو بوم و بویژه خانواده های محترم آنها بتوانند در کنارخانواده خود در کمال آسایش به ادامه تحصیل و نهایت تعالی خودشان برسند.

وی تاکید کرد: تاکنون دانشگاه آزاد اسلامی قم 44 هزار فارغ التحصیل داشته است که مفتخریم بخش عمده ای از مدیران استان،فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی قم هستند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1029995

وب گردی

وب گردی