کسب رتبه سومی کشوری توسط تیم بتن واحد یزد در بخش سازه­ محافظ تخم مرغ

تیم بتن دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد در هفدهمین دوره مسابقات سراسری سازه­ محافظ تخم مرغ EPD رتبه دوم را از آن خود کرد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد، مراسم تقدیر از تیم دانشجویی گروه فنی و مهندسی عمران دانشگاه آزاد اسلامی یزد با حضور معصومه طباطبایی رئیس واحد، نوید نصیری زاده معاون پژوهش و فناوری، رضا سید میر مدیر هماهنگی حوزه ریاست و روابط عمومی و محمدعلی دشتی رحمت‌آبادی سرپرست و استاد راهنمای تیم اعزامی بتن و اعضای تیم بتن دانشگاه در محل دفتر ریاست واحد یزد برگزار شد.

در این مراسم معصومه طباطبایی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد ضمن تجلیل و تشکر از اعضا و استاد راهنمای این تیم اظهار امیدواری کرد با تلاش تیم و با حمایت بیشتر مسئولان دانشگاه، این روند ادامه‌دار باشد.

در ادامه جلسه محمدعلی دشتی رحمت‌آبادی، سرپرست و استاد راهنمای تیم اعزامی این دوره، در مورد دستاوردهای این تیم گفت: کسب این موفقیت بعد از لطف پروردگار منان، حاصل تلاش مستمر اعضای این تیم طی چندین ماه بود. با برنامه ریزی بهتر در دوره های آینده، این تیم می‌تواند با حضور در مسابقات بین المللی به مقام های شایسته تری دست یابد.

وی در مورد آمار شرکت کنندگان در هفدهمین دوره مسابقات ملی بتن افزود: مسابقات امسال با حضور 65 دانشگاه و در قالب 81 تیم دانشجویی متشکل از ۲۶۸ نفر از دانشجویان رشته عمران، استادان و دانشجویان دانشگاه های سراسر کشور در دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج برگزار شد.

گفتنی است؛ اعضای تیم منتخب دانشگاه آزاد یزد عبارت بودند از علیرضا دشتی رحمت آبادی، منصور زحمتکش، میلاد زینلی و بهنام بامسی که زیر نظر استاد راهنمای خود موفق شدند بین 81 تیم از 65 دانشگاه که در این رشته شرکت کرده بودند، مقام سوم را به خود اختصاص دهند.

شایان ذکر است در این دوره از مسابقات که در رشته های «بتن سبک پر مقاومت دانشجویی»، «سازه­ محافظ تخم مرغ EPD»، «تیر سبک خمشی» و «بتن غلتکی اقتصادی» برگزار شد، تیم منتخب دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد به سرپرستی محمدعلی دشتی رحمت آبادی عضو هیئت علمی گروه مهندسی عمران دانشگاه، در بخش سازه­ محافظ تخم مرغ EPD به رتبه­ سوم این مسابقات در سطح کشور رسید.

همه ساله مسابقات متعددی در زمینه تکنولوژی ساخت و تولید بتن در کشور برگزار می‌شود که مهم­ترین مسابقه ملی در این زمینه توسط انجمن بتن ایران مهر ماه هر سال و در روز بزرگداشت استاد احمد حامی اجرا می‌شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1030017

وب گردی

وب گردی