گشت شبانه روزی پلیس در مهران

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان ایلام با بیان اینکه گشت‌های پلاک خوان پلیس آگاهی به صورت شبانه روزی در حال فعالیت هستند، گفت: مردم مراقب اموال خود باشند.  

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سرهنگ علی مهری گفت: کارآگاهان پلیس آگاهی در حوزه پیشگیری و مقابله با سرقت به صورت آشکار و پنهان، ۲۴ ساعته مشغول انجام وظیفه هستند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه کنترل وسایل نقلیه در دستور کار پلیس است، افزود: با استفاده از عوامل گشتی پلیس آگاهی و خودرو‌های مجهز به پلاک خوان، کنترل وسایل نقلیه انجام خواهد شد.

وی گفت: کنترل سارقان سابقه‌دار، برخورد با موتورسیکلت سواران فاقد پلاک و مدارک قانونی، در این ایام با جدیت ادامه خواهد داشت.

سرهنگ مهری با بیان اینکه آموزش پارکینگ داران و نظارت بر عملکرد آنان در خصوص نگهداری و ترخیص خودرو توسط پلیس آگاهی در حال انجام است، از زائران خواست، وسیله نقلیه خود را در پارکینگ‌هایی که صلاحیت آن‌ها تایید شده، پارک کنند.

رئیس پلیس آگاهی استان ایلام به زائران توصیه کرد: وسایل نقلیه خود را در کوچه و خیابان‌های شهر مهران رها نکرده و اموال خود را در محلی نگهداری کنند که مورد تعرض افراد سودجو قرار نگیرد، همچنین مراقب افراد کلاهبردار که سعی در جلب اعتماد زائران با هدف سرقت اموال آنان را دارند، باشند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1030023

وب گردی

وب گردی