تصاویر بازی «Red Dead Redemption 2 PC» منتشر شد

پس از مدت‌ها انتظار، سرانجام تصاویر بازی «Red Dead Redemption 2 » نسخه PC منتشر شد.

به گزارش گروه علم و فناوری ایسکانیوز، تاریخ انتشار بازی «Red Dead Redemption 2» برای PC قبلا اعلام شده بود، هر چه به این تاریخ نزدیکتر می شویم جزئیات بیشتری از این بازی منتشر می شود. تصاویری که از Red Dead Redemption 2 PC منتشر شده اند کاملاً دقیق و واضح هستند و به صورت 4k به اشتراک گذاشته شده اند. نسخه های کنسول بازی دارای پشتیبانی 4k بودند.

عکس‌های Red Dead Redemption 2 PC منتشر شد

بسیاری از بازیکنان مشتاقانه منتظر «Red Dead Redemption 2» نسخه PC هستند. انتظارات از این قرار است که نسخه PC بازی بسیار مفصل و با جزئیات فراوان باشد. ما می توانیم این سطح از جزئیات را از فضای ذخیره سازی مورد نظر قرار گرفته برای این بازی روی کامپیوترهای شخصی درک کنیم. این بازی در مجموع به 150 گیگابایت فضای خالی نیاز دارد.

کیفیت بصری دقیق تر در انتظار بازیکنان در نسخه PC بازی است. این جزئیات شامل؛ ناوبری بهبود یافته، نورپردازی جهانی با کیفیت بالا، روشنایی بهتر روز و شب و به همراه جزئیات، رد پا روی برف با کیفیت بالا، جزئیات بازتاب، دید عمیق‌تر ، سایه‌های با جزئیات بالا ، بافت‌های درختی دقیق‌ و چمن واقعی هستند.

نسخه PC همچنین از وضوح HDR و 4k پشتیبانی می کند. این بازی همچنین پیکربندی های چند مانیتور و صفحه گسترده و همچنین نرخ فریم بالا را نیز پشتیبانی می کند.

الزامات سیستم Red Dead Redemption 2

حداقل نیاز سیستم

سیستم عامل: Windows 7 - Service Pack 1 (6.1.7601)

پردازنده: Intel Core i5-2500K / AMD FX-6300

رم: 8 گیگابایت

گرافیک: Nvidia GeForce GTX 770 2 GB / AMD Radeon R9 280 3GB

ذخیره سازی: 150 گیگابایت

کارت صدا با پشتیبانی DirectX

و در آخر، شما می توانید RDR 2 را از طریق Rockstar Game Launcher سفارش دهید.

انتهای پیام/

کد خبر: 1030026

وب گردی

وب گردی