آخرین مهلت ثبت‌نام در آزمون کارشناسان رسمی دادگستری ۹۸ اعلام شد

آخرین مهلت ثبت‌نام و ویرایش اطلاعات آزمون کارشناسان رسمی دادگستری سال ۱۳۹۸ تا فردا بیستم مهرماه تعیین شده است.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، مطابق اطلاعیه‌های منتشر شده از سوی سازمان سنجش آموزش کشور درباره جزئیات ثبت نام و برگزاری آزمون کارشناسان رسمی دادگستری سال ۱۳۹۸ پس از پایان یافتن دوره اول ثبت‌نام متقاضیان برای فراهم کردن تسهیلات بیشتر مهلت ثبت‌نام و ویرایش اطلاعات آزمون برای کلیه داوطلبان تمدید شد.

از این رو کلیه داوطلبان برای ثبت‌نام در آزمون کارشناسان رسمی دادگستری سال ۹۸ تنها تا فردا شنبه ۲۰ مهرماه فرصت دارند پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای آزمون با مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org نسبت به ثبت نام یا ویرایش اطلاعات ثبت‌نامی خود اقدام کنند.

شرایط ثبت نام متقاضیان آزمون کارشناسان رسمی دادگستری از حیث رشته تحصیلی و سابقه کار به شرح ذیل است:
۱-متقاضیان با داشتن دانشنامه کارشناسی و بالاتر مرتبط، با ۵ سال سابقه کار تجربی پس از اخذ دانشنامه تحصیلی.
۲-متقاضیان برای رشته‌های کارشناسی که رشته دانشگاهی ندارند با داشتن دانشنامه غیر مرتبط و ۱۵ سال سابقه کار تجربی مرتبط می‌‌‌توانند در این آزمون ثبت‌‌‌نام کنند.

گفتنی است، کارشناس رسمی یک شغل نیست بلکه یک تخصص و حرفه است که در موارد لازم در پرونده های مختلف از آن استفاده می شود. بنابراین بسیاری از متخصصان و شاغلین کشور می توانند در کنار شغلی که دارند، با دریافت پروانه کارشناس رسمی دادگستری، در صورت ارجاع پرونده قضایی به آنها، کار کارشناس رسمی را نیز انجام دهند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1030027

وب گردی

وب گردی