خدمت‌رسانی 70 دانشجو و فارغ‌التحصیل دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی  به زائران اربعین

مسئول گروه جهادی منتظران ظهور دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی گفت: 70 دانشجو و فارغ التحصیل رشته دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی برای ارائه خدمات پزشکی و دندانپزشکی د رجوار حرمین به زائران اربعین خدمت‌رسانی خواهند کرد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، گروه جهادی منتظران ظهور که توسط دانشجویان بسیجی دانشگاه علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد دندانپزشکی از سال 1386 کار خود را در حوزه جهادی با گروه تخصصی دندانپزشکی آغاز کرد. در ابتدا، اعضای این گروه 10 نفر از دانشجویان دندانپزشکی بودند که در گذر زمان و با پیشرفت این گروه که به عنوان بزرگترین گروه جهادی تخصصی دندانپزشکی در کشور است، اعضای فعالش به 200 نفر رسید و البته اعضا و متقاضی‌های دیگری نیز در این کارگروه وجود دارند که شاید بتوان مجموع این جهادگران را حدود 400 نفر برشمرد.

جلال عادلی در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز از اعزام 70 دانشجو و فارغ‌التحصیل رشته دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی برای ارائه خدمات پزشکی به زائران اربعین خبر داد و گفت: گروه جهادی منتظران ظهور باهدف خدمت‌رسانی به زائران و با هزینه‌های جمع‌آوری شده از خیرین مردمی در قالب یک دستگاه اتوبوس به مراسم اربعین اعزام شدند.

وی با بیان اینکه گروه جهادی منتظران ظهور امسال سه کلینیک دندانپزشکی در کربلا ایجاد کرده است، گفت: این گروه جهادی دو کلینیک دندانپزشکی در نزدیکی حرم امام حسین(ع) و یک کلینیک دنداپزشکی در نزدیکی حرم حضرت ابوالفضل(ع) برپا کرده است.

مسئول گروه جهادی منتظران ظهور دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی اضافه کرد: این گروه جهادی آمادگی دارد تا در کربلا علاوه بر زائران ایرانی، به زائران کشورهای عراق، افغانستان، پاکستان، کشمیر و غیره نیز خدمت کند.

به گفته عادلی؛ گروه جهادی منتظران ظهور دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی با شعار «جهادی دیگر در راه است» در مراسم اربعین امسال خدمت می‌کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1030053

وب گردی

وب گردی