بازدید طهماسب کاظمی از برگزاری آزمون ورود به حرفه مهندسان در واحد اصفهان

رئیس مرکز سنجش، پذیرش و فارغ‌التحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی از روند برگزاری آزمون ورود به حرفه مهندسان در واحد اصفهان(خوراسگان) بازدید کرد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز به نقل از واحد اصفهان، بهروز طهماسب کاظمی رئیس مرکز سنجش، پذیرش و فارغ التحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی به همراه پیام نجفی سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان از برگزاری آزمون ورود به حرفه مهندسان در واحد اصفهان (خوراسگان) بازدید و از نزدیک در جریان مراحل و فرایند برگزاری آزمون قرار گرفت.

آزمون ورود به حرفه مهندسان جهت دریافت پروانه اشتغال به کار مهندسی در هفت رشته معماری (صلاحیت‌های نظارت، طراحی و اجرا)، عمران (صلاحیت‌های نظارت، محاسبات و اجرا)، (تأسیسات مکانیکی) صلاحیت‌های طراحی و نظارت، تأسیسات برقی (صلاحیت‌های طراحی و نظارت)، شهرسازی، نقشه‌برداری و ترافیک در روز‌های پنج شنبه و جمعه مورخ ۱۸ و ۱۹ مهرماه به‌طور هماهنگ و همزمان با سراسر کشور در 7 حوزه امتحانی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان(خوراسگان) برگزار شد.

تعداد داوطلبان شرکت کننده در آزمون مهرماه جاری در رشته‌های هفتگانه ساختمان حدود 8254 نفر، شامل 1917 زن و 6337 نفر مرد است که در مقایسه با آزمون قبلی که در بهمن ماه گذشته در واحد اصفهان(خوراسگان) برگزار شد، با افزایش 1000 نفری مواجه بوده است.

لازم به ذکر است، نتایج آزمون طی ماه‌های آینده به اطلاع متقاضیان می‌رسد و افرادی که حداقل نصاب تعیین شده توسط وزارت راه و شهرسازی با ۵۰ درصد نمره قبولی را کسب کنند، وارد حرفه نظام مهندسی می‌شوند و پروانه اشتغال به کار مهندسی را دریافت می‌کنند.

انتهای پیام

کد خبر: 1030077

وب گردی

وب گردی