استقرار گروه‌های امداد خودرو در گذرگاه‌های مرزی خوزستان

مشاور مدیر عامل امداد خودروی سایپا گفت: گروه‌های امداد خودرو سایپا در مسیرهای منتهی به گذرگاه‌های مرزی خوزستان به زائرانی که خودروی آنها نقص فنی پیدا کند رایگان امدادرسانی می‌کنند.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، محمدرضا اشراقیان گفت: گروه های امداد خودرو سایپا به همه خودروهای زائران اربعین که دارای نقص فنی هستند خدمات رایگان ارائه می دهند.

وی خدمات امداد خودرو سایپا به زائران اربعین را رایگان اعلام کرد و افزود: از خودروهای زائران فقط هزینه قطعه دریافت می شود.

اشراقیان گفت: خدمات گروه های امداد سایپا به زائران به صورت شبانه روزی بوده و گروه های سیار سایپا در مسیرهای تردد زائران همچنین گذرگاه های مرزی شلمچه و چذابه مستقر هستند.

وی همچنین به برپایی موکب شهدای سایپا در نقطه صفر مرزی در شلمچه اشاره کرد و گفت: روزانه ۶ هزار بطری آب آشامیدنی و نیز میان وعده بین زائران توزیع می شود. همچنین روزانه ۲ هزار قرص نان به همراه میان وعده از سوی این موکب بین زائران توزیع می شود.

بیش از ۲۰ هزار دستگاه خودرو در پارکینگ ۸۰ هکتاری شلمچه پارک شده است.

۴۰۰ موکب از میدان مقاومت خرمشهر تا نقطه صفر مرزی ایران و عراق در مرز شلمچه برپا شده است.

شلمچه در ۱۵ کیلومتری غرب خرمشهر و چذابه در فاصله ۱۱۰ کیلومتری شمال غرب اهواز ۲ گذرگاه مرزی استان خوزستان برای تردد زائران اربعین حسینی است.

روزانه ۷۰ هزار وعده غذایی شامل صبحانه، نهار، شام و میان وعده بین زائران اربعین حسینی در مرز شلمچه توزیع می‌شود.

امکان اسکان شبانه ۱۰۰ هزار زائر در موکب های شلمچه فراهم شده است.

افزون بر۶۰۰ هزار زائر اربعین از مرز شلمچه برای شرکت در اربعین حسینی رهسپار عراق شدند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1030111

وب گردی

وب گردی