پروازهای روزانه کرمانشاه-نجف افزایش یافت/تمدید پروازها تا ۲۸ صفر

 مدیرعامل هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه پروازهای نجف-کرمانشاه و ایلام تا ۲۸ صفر ادامه دارد، گفت: از دوشنبه پروازهای کرمانشاه-نجف به روزانه ۶ پرواز افزایش می یابد.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز و به نقل ایران ایر؛ تورج دهقانی زنگنه با بیان اینکه پرواز‌های فوق العاده اربعین این شرکت از روز ۱۲ مهرماه آغاز شده است، گفت: برای خدمت به زائران اربعین حسینی ۱۳۷ پرواز تا پایان عملیات اربعین در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: علاوه بر این پرواز‌ها اکنون در فرودگاه کرمانشاه روزانه ۳ پرواز به مقصد نجف اشرف انجام می‌شود که این تعداد از روز دو شنبه به روزانه ۶ پرواز تبدیل خواهد شد.

دهقانی زنگنه با بیان اینکه این پرواز‌های فوق العاده منطقه‌ای، برای فرودگاه ایلام نیز در نظر گرفته شده بود، گفت: پرواز ایلام-نجف با استقبال زائران مواجه نشد. اما برنامه برای این فرودگاه همچنان باز نگه داشته شده که در برگشت، زائران نجف بتوانند به ایلام منتقل شوند. به همین منظور سعی داریم روزانه ۶ پرواز از نجف به ایلام انجام شود.

وی افزود: آمادگی داریم که در صورت نیاز، تعداد پرواز‌ها را افزایش دهیم.

مدیرعامل ایران‌ایر با بیان اینکه خدمات بازگشت به زائران نیز در قالب همان ۱۳۷ پرواز انجام خواهد شد، تصریح کرد: علاوه بر آن پرواز‌های کرمانشاه و ایلام نیز در خدمت زائران برای بازگشت به کشور خواهد بود. البته پرواز‌های کرمانشاه و ایلام تا تاریخ ۲۸ صفر ادامه خواهد داشت.

وی ادامه داد: تعداد ۶۸ هزار و ۲۸۰ صندلی برای پرواز‌های تهران-نجف-تهران، ۱۹۲۰ صندلی برای پرواز‌های ایلام-نجف-ایلام و ۵ هزار و ۶۴۰ صندلی برای پرواز‌های کرمانشاه-نجف-کرمانشاه در نظر گرفته شده است.

گفتنی است پرواز‌های ایلام و کرمانشاه به مقصد عتبات عالیات با استفاده از ناوگان ATR ۷۲-۶۰۰ هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران "هما" انجام شده و قیمت پرواز در مسیر رفت و برگشت ۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و به صورت یک طرفه ۷۵۰ هزار تومان تعیین شده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1030171

وب گردی

وب گردی