دانشجویان بسیجی واحد شیراز در فعالیت‌های فرهنگی و خدماتی موکب‌ فعالیت دارند

معاون دانشجویی و فرهنگی واحد شیراز فعالیت موکب دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس را در ایام اربعین حسینی تشریح کرد.

مریم زیبایی نژاد معاون دانشجویی و فرهنگی واحد شیراز در گفت و گو با خبرنگار دانشگاه ایسکانیوز درباره برنامه‌های این واحد دانشگاهی برای خدمات رسانی به زئران اربعین گفت: یک موکب در صد کیلومتری کربلا که دانشجویان و استادان خود را برای خدمات رسانی به زائران امام حسین به آن جا فرستادیم. البته این موکب به صورت مستقل به واحد شیراز سپرده نشده و برای شخصی است که بیش از 12 سال است موکب داری می‌کند.

معاون دانشجویی و فرهنگی واحد شیراز ادامه داد: تهیه، چاپ و توزیع بروشور ویژه اربعین، تهیه محصولات فرهنگی برای زائران، اسکان و پذیرایی زائران از اقداماتی است که توسط دانشجویان واحد شیراز در این موکب انجام خواهد شد.

او ادامه داد: دانشجویان ما قرار است موضوعات تبلیغات فرهنگی را نیز در این موکب انجام دهند هم چنین خدماتی مثل پخش چایی و نذورات، واکس زدن و غیره نیز توسط دانشجویان و کارمندان واحد شیراز انجام می‌شود.

زیبایی نژاد گفت: 22 نفر را از دانشگاه اعزام کردیم که حدود 6 نفر از آن‌ها از کارمندان واحد شیراز و بقیه از دانشجویان بسیجی هستند که الان در موکب برای خدمت رسانی مستقر شدند.

معاون دانشجویی و فرهنگی واحد شیراز فعالیت موکب دانشگاه آزاد اسلامی با بیان این که دو موکب هم در واحد شیراز مستقر شده است ادامه داد: در دانشگاه نیز ایستگاه صلواتی برپا کردیم که تقریبا در همه دانشکده‌های ما ایستگاه های صلواتی زده و بین دانشجوان خدمات رسانی می کنند. یک موکب هم در ورودی دانشگاه مستقر شده است.

او با بیان این که در ورودی پردیس 5 دانشکده داریم ادامه داد: در این ورودی به دانشجویانی که در ایستگاه اتوبوس منتظر هستند و یا از این ورودی رفت و آمد دارند خدمت رسانی شده و آن ها از خدمات فرهنگی این موکب استفاده می‌کنند.

زیبایی نژاد در بخش دیگری از سخنان خود گفت: جشنواه قرآن و عترت امسال در واحد شیراز از دوم تا پنجم آذر برگزار و شرکت کنندگان از سراسر کشور به واحد شیراز خواهند آمد. جشنواره ملی شعر دانشجویی نیز هجدهم آذر ماه در واحد شیراز برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1030181

وب گردی

وب گردی