جزئیات برنامه‌های ورزشی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی به مناسبت هفته تربیت بدنی

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی دستورالعمل برگزاری برنامه‌های ورزشی و فرهنگی به مناسبت هفته تربیت بدنی را ابلاغ کرد.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، حجت الاسلام والمسلمین ابراهیم کلانتری معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی، دستورالعمل برگزاری برنامه‌های ورزشی و فرهنگی به مناسبت هفته تربیت بدنی را به رؤسای استان‌ها، واحدها و مراکز آموزشی و معاونت آموزش های عمومی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی ابلاغ کرد.

کلانتری در این دستورالعمل تأکید کرده به مناسبت هفته تربیت بدنی در مهرماه سال 1398 و لزوم تعمیق و توسعه فرهنگ ورزش همگانی در بین دانشجویان، اعضای هیأت علمی و کارکنان و به منظور تأمین سلامت و ایجاد روحیه نشاط و شادابی، برنامه‌های ورزشی و فرهنگی در سطح تمامی واحدها و مراکز دانشگاهی سراسر کشور از تاریخ 28 مهر تا دوم آبان برگزار می شود.

براساس بندهای این دستورالعمل برنامه های ورزشی و فرهنگی واحدها شامل مواردی از جمله برگزاری برنامه فرهنگی ورزشی در طول رویداد، برگزاری همایش پیاده روی، کوهپیمایی یا مسابقات همگانی، نامگذاری رویدادهای ورزشی به مناسبت هفته تربیت بدنی و بزرگداشت شهدای واحد دانشگاهی، برگزاری مراسم تجلیل از ورزش کاران و مدال آوران واحد در مسابقات ملی و بین المللی سال جاری، برپایی نمایشگاه دستاوردهای ورزشی واحد دانشگاهی، برگزاری فعالیت های ورزشی درون خوابگاهی و ... است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1030187

وب گردی

وب گردی