افزایش 50 درصدی جذب دانشجو در دانشگاه آزاد اسلامی واحد میاندوآب    

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد میاندوآب از افزایش جذب دانشجو در مقاطع تحصیلی کاردانی، کارشناسی و کارشناسی ارشد در این دانشگاه خبر داد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد میاندوآب، رامین رستمی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد میاندوآب در خصوص افزایش جذب دانشجوی بدون ازمون در این واحد دانشگاهی گفت: با تلاش همکاران دانشگاهی در سال تحصیلی جاری شاهد افزایش 50 درصدی جذب دانشجو نسبت به سال گذشته در این واحد دانشگاهی هستیم و همه مراحل ثبت نام داوطلبان ورود به دانشگاه توسط همکاران در این واحد دانشگاهی با مشاوره و راهنمایی استادان و مدیران گروه های آموزشی انجام شد.

رامین رستمی افزود: پرسنل این واحد دانشگاهی با تمهیداتی که اتخاذ کردند توانستند در زمینه هدایت تحصیلی و جذب حداکثری دانشجو در سطح شهرستان و روستاها به نحو احسن عمل کنند.

وی خاطر نشان کرد: دانشجویان ولی نعمتان و نبض تپنده دانشگاه و جامعه هستند و تکریم از دانشجویان و خانواده های آنان از مهمترین وظایف و اولویت های کاری در این دانشگاه است . وی؛ ارائه بهترین خدمات آموزشی، پژوهشی و فرهنگی برای دانشجویان را در راستای ارتقای علمی کشور و بالا بردن کیفیت آموزش بسیار مهم و حیاتی قلمداد کرد.

تبلیغات گسترده، گفتمان سازی چهره به چهره، برگزاری جلسات متعدد در مدارس شهرستان، دعوت از دانش آموزان سال آخردبیرستانی جهت بازدید از ظرفیت ها و توانمندی های دانشگاه، برگزاری نشست با دهیاران و شوراهای روستاها در زمینه ارائه خدمات و تخفیفات لازم برای جوانان روستایی علاقمند به تحصیل جهت ادامه تحصیل در بزرگترین دانشگاه حضوری جهان، توزیع بروشور جهت معرفی ظرفیت ها، امکانات رفاهی،آموزشی، پژوهشی،کتابخانه، کارگاه ها و آزمایشگاه های دانشگاه در بین شرکت کنندگان در آزمون سراسری از جمله اقداماتی بود که در این واحد دانشگاهی برای جذب دانشجو صورت گرفت و همکاران با انجام مشاوره و راهنمایی ، تمام تلاش خود را جهت جذب و تکریم این دانشجویان بکار گرفتند.

کد خبر: 1030197

وب گردی

وب گردی