فراخوان عضویت مرکز رشد فناوری نخبگان پارک فناوری پردیس

دوازدهمین دوره پذیرش متقاضیان عضویت در مرکز رشد فناوری نخبگان پارک فناوری پردیس تا 10 آبان ماه ادامه دارد.

به گزارش گروه علم و فناوری ایسکانیوز، به نقل از روابط عمومی پارک فناوری پردیس، تیم‌ها و شرکت‌های نوپای فعال در حوزه‌های «فناوری برق و تجهیزات الکترونیکی»، «فناوری‌های دیجیتال وIT »، «مکانیک پیشرفته و مکاترونیک»، «سلامت و تجهیزات پزشکی»، «انرژی‌های تجدید پذیر و نانو تکنولوژی ومواد پیشرفته» می‌توانند در دوازدهمین دوره پذیرش متقاضیان عضویت در مرکز رشد فناوری نخبگان پارک فناوری پردیس شرکت کنند. متقاضیان می‌توانند برای ثبت درخواست به سایت مرکز رشد فناوری نخبگان به آدرس techelite.ir مراجعه کنند.

متقاضیان برای عضویت در مرکز رشد نخبگان فناوری باید دارای «تیم کاری کارآفرین، متخصص و باانگیزه»، «طرح فناورانه با قابلیت تجاری‌سازی» و «برنامه کاری منسجم» باشند.

مراحل پذیرش متقاضیان با تکمیل و ارسال فرم عضویت توسط صاحبان طرح آغاز شده و با ارائه اطلاعاتی در مورد تیم کاری و طرح مورد نظر، ادامه داده می‌شود. در صورت تایید اولیه طرح، جلسه معارفه به صورت عمومی و جلسه مصاحبه به صورت اختصاصی برگزار شده تا طرح‌ها از جنبه‌های فنی و تجاری مورد بررسی قرار گیرند. در گام بعدی با تایید کارشناسان مربوطه تیم‌هایی که مورد پذیرش اولیه قرار گیرند به مدت ۱۲ هفته در فضای کاری اشتراکی، به صورت فشرده برخی مهارت‌های مهم و اصلی راه‌اندازی و مدیریت کسب و کارهای نوآورانه را فرا گرفته و در پایان این دوره از طرح خود دفاع می‌کنند. فراگیری مهارت‌ها در ادامه حضور در مرکز رشد به صورت تخصصی‌تر و با تمرکز بیشتری دنبال می‌شود. همچنین لازم به ذکر است طرح های برتر جهت استقرار در مرکز رشد برگزیده می‌شوند.

گفتنی است مرکز رشد فناوری نخبگان با «داشتن شبکه گسترده همکاران (خصوصی و دولتی)»، «ارائه امکانات و خدمات پشتیبانی»، «هدایت و نظارت بر روند پیشرفت واحدهای فناوری عضو» و همچنین «ارائه خدمات تخصصی و تخصیص فضای استقرار»، روند تجاری‌سازی طرح‌ها را تسریع می‌کند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1030200

وب گردی

وب گردی