دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر افتتاح شد

دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر افتتاح و سرپرست معاونت نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در واحد اسلامشهر معرفی شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز به نقل از واحد اسلامشهر، آیین معارفه حجت الاسلام والمسلمین رحیم نوروزی سرپرست معاونت نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر با حضور حجت الاسلام والمسلمین علیرضا رجالی تهرانی مسئول نهاد نماینگی مقام معظم رهبری دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران، حجت الاسلام والمسلمین محمدابراهیم سراج به نمایندگی از حجت الاسلام والمسلمین شریفانی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر محمودرضا اسفندیار رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر برگزار شد.

اسفندیار رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر در این مراسم روحانیون را مشاوران امین و مطمئن دانست و گفت: روحانیون همواره کارکردی هدایتگر و ارشادی دارند و منشاء اثر در تقویت روحیه همدلی و حرکت جهادی در مسیر رشد فرهنگی و مذهبی هستند.

وی با اشاره به هجمه های اخیر و لزوم هوشیاری در مقابله با جنگ سرد دشمن، تصریح کرد: اساتید برجسته حوزوی و دانشگاهی جایگاه ویژه در ارتقاء بصیرت و هوشیاری جوانان و به ویژه دانشجویان دارند.

اسفندیار خاطرنشان کرد: بدون شک برنامه های دانشگاه بدون هماهنگی تمامی بخش های مختلف و به ویژه نهاد رهبری محقق نخواهد شد و ما از نگاه جامع نهاد در پیشبرد برنامه های دانشگاه همواره استفاده خواهیم کرد.

حجت الاسلام والمسلمین رجالی تهرانی مسئول نهاد نماینگی مقام معظم رهبری دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران ایجاد وفاق، تحکیم وحدت و همدلی، همفکری در حل مسائل و مشکلات پیش رو با مدیریت عاطفی و معنوی و نگاهی پدرانه، ارتباط صمیمی با دانشگاهیان و بویژه دانشجویان و ... را از جمله دستاوردهای دفاتر نهاد در دانشگاه ها دانست.

وی بر استفاده از ظرفیت مسئولان نهاد در حوزه‌های اندیشه، تصمیم سازی، فرهنگی، و تعامل و همدلی با تمام حوزه ها و بویژه اساتید و دانشجویی تأکید کرد.

حجت‌الاسلام سراج رویکرد نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه را رویکردی خدمتی و حمایتی دانست که وظیفه بسط و گسترش اسلام ناب محمدی و رشد و ترویج آرمان های امام (ره) و انقلاب اسلامی را در دانشگاه ها عهده دار است.

وی رعایت تمام اصول دینی و مذهبی و خلوص در کار فرهنگی را شرط لازم دانست و عقیده، علاقه و سلیقه را از دیگر ملزومات افراد فعال در حوزه فرهنگی برشمرد.

حجت الاسلام سراج دانش افزایی استادان در قالب طرح های ضیافت و هم اندیشی اساتید، برگزاری و حمایت از کرسی های آزاد اندیشی و تشویق کانون های دانشجویی و ارتباط با گروه معارف در راستای هم افزایی و هم اندیشی در موضوعات دینی را از جمله مهمترین وظایف مورد انتظار مسئول نهاد در دانشگاه برشمرد و بر پرهیز از موازی کاری در این زمینه تأکید کرد.

حجت الاسلام والمسلمین نوروزی سرپرست معاونت نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر نیز در این نشست با اشاره به آیات قرآن کریم، بهره گیری از علم و ایمان در کنار هم را موثر دانست و افزود: نهاد رهبری هیچ وقت خودش را دور از دانشگاه و مسائل آن ندانسته و همواره در کنار سایر بخش ها، با بهره گیری از علم و ایمان در تلاش برای ارتقاء و کاهش مشکلات دانشگاه کوشا بوده است.

در ادامه این نشست، دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر افتتاح شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1030202

وب گردی

وب گردی