مهم‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ترین هدف تیم‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های ورزشی دانشگاه آزاد اسلامی ساختن نسل جدیدی از قهرمانان ملی است

رضا ایمانزاده سرمربی تیم نوجوانان تکواندوی دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به سابقه درخشان این باشگاه دراستعدادیابی و پرورش بازیکنان تاکید کرد: نسل جدیدی از قهرمانان را خواهیم ساخت.

رضا ایمانزاده سرمربی تیم نوجوانان تکواندو و مربی تیم بزرگسالان تکواندوی دانشگاه آزاد اسلامی در گفت‌‌و‌‌‌‌‌گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز درباره اهداف تشکیل این تیم گفت: هدف از تشکیل تیم نوجوانان این بود که چرخه استعدادیابی را پیش ببریم. تا امروز در مبحث تیمداری در رده نوجوانان هم استعدادیابی انجام شده و نتایج خوبی را به دست آوردیم. در رده پایه، نتیجه مدنظر ما نیست، فقط به دنبال این هستیم که شاگردان نوجوانی که جذب کردیم، پیشرفت کنند و به تدریج به تیم بزرگسالان اضافه شوند.

وی با اشاره به سابقه درخشان دانشگاه آزاد در بازیکن‌‌سازی تاکید کرد: بازیکنانی چون میرهاشم حسینی، سعید رجبی و عرفان ناظمی را از رده های پایه در شهرهای مختلف یافتیم، پرورش دادیم و در تیم بزرگسالان دانشگاه آزاد بود که به تیم ملی رسیدند. این اتفاق باید دوباره در تیم نوجوانان تکرار شود. بازیکنان با استعدادی که داریم بعد از سپری کردن دوره های تمرینی و پیشرفت به تیم بزرگسالان دانشگاه آزاد می رسند و بعد هم ملی پوش خواهند شد.

ایمانزاده با اشاره به نحوه انتخاب بازیکنان نوجوان گفت: مربی باتجربه می داند که موقع انتخاب بازیکن باید به چه فاکتورهایی توجه کند. فیزیک مناسب تنها یکی از عواملی است که یک بازیکن را موفق می کند. فاکتورهای دیگری هم در میان است که مربیان استعدادیاب به آنها آشنا هستند. در همین تیم نوجوانان، بازیکنان با استعدادی داریم که به عنوان یک مربی از همین حالا آنها را به وضوح روی سکوهای بزرگ جهانی می بینیم؛ اما این پتانسیل نهفته آنهاست. باید تلاش کنیم که این استعداد به مدال و موفقیت تبدیل شود. این هم در طول سالیان سال و با تحمل مرارت های فراوان به دست می آید و به آینده تیمی که جمع کرده ایم، ایمان دارم.

وی در پایان تاکید کرد: تیم تکواندوی بزرگسالان هم شرایط خوبی دارد و فینال های زودرس را در هفته های ابتدایی بردیم، صدرنشین شدیم و حالا مسیر را ادامه می دهیم. برای قهرمانی وارد مسابقات شده ایم و توانایی لازم برای رسیدن به این هدف را داریم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1030204

وب گردی

وب گردی