پیامک پلیس برای  پایین بودن شیشه خودرو!

عضو شورای شهر تهران گفت: دو هفته پیش اتفاق عجیبی برایم افتاد و پیامکی از جانب پلیس برای من ارسال شد، مبنی بر اینکه شیشه خودروی شما پایین است.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، بعد از ارائه گزارش رئیس پلیس تهران بزرگ در صحن شورای شهر برخی از اعضای شورا نظرات خود را مطرح کردند.

حجت نظری عضو شورای شهر تهران گفت که ما تمایل داریم که تعامل بیشتری با پلیس داشته باشیم همچنین سؤالاتی برای شورای شهری‌ها مطرح است. از جمله اینکه چرا پل ولنجک افتتاح شد اما پس از افتتاح بسته شد.

شهربانو امانی عضو شورای شهر تهران گفت:‌ پلیس برای تامین امنیت انتخابات شورایاری‌ها و مسابقات فوتبال اقدامات بزرگی انجام داد که از آنها تشکر می‌کنم. بر همین اساس روز پنجشنبه زنان بدون دغدغه در ورزشگاه حاضر شدند و اجازه ندادند فضا دوقطبی شود.

احمد مسجدجامعی عضو شورای شهر تهران نیز گفت:‌پلیس یک شخصیت به اسم سردار مسگرها دارد که در مسجد شیخ فضل‌الله نوری فعال بوده و با حکم امام خمینی (ره) رئیس شهربانی شده است که به نظرم بهتر است نیروی انتظامی نسبت به حفظ آثار اینچنینی اقدام کند.

وی گفت:‌ در ساختمان پلیس آگاهی ساختمان ارزشمندی وجود دارد که می‌تواند به موزه پلیس تبدیل شود. همچنین درخواست دارم کانکس‌های پلیس به شکل مناسب در فضای شهری طراحی شوند.

مرتضی الویری عضو شورای شهر تهران نیز به موضوع ارسال پیامک توسط پلیس برای خودش اشاره کرد و گفت: دو هفته پیش اتفاق عجیبی برایم افتاد و پیامکی از جانب پلیس به من ارسال شد که شیشه خودروی شما پایین است. من این موضوع را پیگیری کردم و با خبر شدم همسرم فراموش کرده شیشه را ببندد که این میزان از دقت پلیس قابل توجه است.

وی به موضوع موتورسواران در پایتخت اشاره کرد و گفت:‌ موتورسیکلت سواران از قوانین زیادی آزاد هستند و از پلیس می‌خواهیم در خصوص ساماندهی آنها اقداماتی انجام دهد.

الویری گفت:‌همچنین در مورد خودروهای آلاینده بهتر است اقدامات گسترده‌تری انجام شود و فکری صورت گیرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1030246

وب گردی

وب گردی