فعال سازی انجمن اولیا و مدرسان در دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران در جلسه معارفه دانشجویان جدید الورود ضمن تشریح آیین نامه های آموزشی از فعال سازی انجمن اولیا و مدرسان در این دانشگاه خبر داد.

به گزارش خبرنگار دانشگاه ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران، سیدحمید جمال الدینی، معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی این دانشگاه ضمن خوشامدگویی به دانشجویان، در خصوص آئین نامه های آموزشی، چشم انداز حوزه سلامت در دنیا و نیز فعال سازی انجمن اولیا و مدرسان به منظور ارتقای دانشگاه توضیحاتی را ارائه داد.

جمال الدینی اظهار کرد: دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران تنها دانشگاهی است که نیمی از رشته های آن متعلق به وزارت علوم و نیمی دیگر متعلق به وزارت بهداشت است که با توجه به دشواری برای سرویس دهندگان به نفع دانشجویان می باشد و امیدواریم که بتوانند به نحو احسن از این شرایط بهره ببرند.

وی در بخشی از سخنان خود خطاب به دانشجویان گفت: درس خواندن زمانی سخت می شود که نقشه راه نداشته باشید. اگر مسیر درست تشخیص داده شود و افق خوبی را ترسیم کرده باشید تمام این سختیها آسان می گردد.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی با ترسیم آینده حوزه سلامت اظهار کرد: پیشرفت حوزه های فناوری، ربات، مهندسی بافت و ... به زودی رشته های علوم پزشکی را دستخوش انقلاب نوینی خواهد کرد و علم تعویض جایگزین علم ترمیم خواهد شد.

جمال الدینی در ادامه گفت: شما دانشجویان علوم پزشکی آینده خوبی به همراه بازار توجیه پذیر برای خود ترسیم کرده اید، اما باید در نظر داشته باشید که مختصات این بازار تغییر کرده است و برای رسیدن به این نتیجه شما باید مهارتهای خود را افزایش دهید و با تلاش و بروز شدن افقی طلایی برای خود رقم بزنید.

وی در پایان خاطرنشان کرد: رفتار تک تک شما باعث شکل گیری منزلت اجتماعی این دانشگاه خواهد بود و نامور شدن این دانشگاه به دست شماست چرا که شما تصمیم ساز، گفتمان ساز و مطالبه گر هستید. اگر شما مطالبه کنید، وظیفه ما فراهم سازی آن است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1030277

وب گردی

وب گردی