رشد و نمو در حوزه علوم پزشکی دانشگاه نشانه‌ای از لطف خداوند و اراده انسان است

معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران در جلسه معارفه دانشجویان جدید الورود ضمن تشریح آیین نامه های دانشجویی، رشد و نمو چشمگیر حوزه علوم پزشکی در دانشگاه آزاد اسلامی را بسیار چشمگیر عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران، میرمسعود فاطمی، معاون دانشجویی فرهنگی این دانشگاه ضمن خوشامدگویی به دانشجویان، با تشریح تاریخچه و شروع دانشکده پزشکی از تنومند شدن این نهال و تفکر در این امر مطالبی عنوان کرد.

وی اظهار کرد: آغاز به کار علوم پزشکی از همان سالهای ابتدای تشکیل دانشگاه آزاد اسلامی (سال 64) توسط دکتر یحیوی و از 2 اتاق رقم خورد و اکنون با گذشت بیش از 3 دهه به درختی تنومند و بزرگترین دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تبدیل شده است که بسیار مایه مباهات و افتخار می باشد.

فاطمی در ادامه افزود: با تفکر در تاریخچه شکل گیری این دانشگاه می توان به عظمت همت و اراده بزرگ مردانی پی برد که با توکل بر خداوند و سعی و تلاش از هیچ به همه چیز رسیده اند و امروز این درخت تنومند تربیت بخشی از جامعه علوم پزشکی کشور را برعهده دارد.

معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران در ادامه سخنان خود با تفسیر سوره عصر راه نجات از خسران را در گرو ایمان و باور قلبی نسبت به خداوند، کردار شایسته، حق جویی، حق پذیری، صبر و بردباری دانست.

وی در ادامه سخنان خود در خصوص آیین نامه آراستگی و اطلاعات مورد نیاز دانشجویان با استفاده از نرم افزار "آنچه یک دانشجو باید بداند" که از طریق گوشی های همراه قابل دسترس می باشد توضیحاتی ارائه داد.

بر اساس این گزارش جلسات استقبال از دانشجویان جدیدالورود به همت معاونت دانشجویی فرهنگی با حضور هیات رئیسه و به تفکیک دانشکده ها در این دانشگاه برگزار شد.

بر اساس این گزارش جلسات استقبال از دانشجویان جدیدالورود به همت معاونت دانشجویی فرهنگی با حضور هیات رئیسه و به تفکیک دانشکده ها در این دانشگاه برگزار شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1030279

وب گردی

وب گردی