رشد دانشجویان باعث رشد و بالندگی مجموعه دانشگاهی است

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران در جلسه معارفه دانشجویان جدید الورود ضمن تشریح آیین نامه های پژوهشی بر تاثیر دانشجویان در برندینگ دانشگاه تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار دانشگاه ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران، فرشاد هاشمیان، معاون پژوهش و فناوری این دانشگاه ضمن خوشامدگویی به دانشجویان، در خصوص آئین نامه های پژوهشی و حمایت از دانشجویان و رتبه بندی دانشگاه در سطح ملی و بین المللی توضیحاتی ارائه داد.

وی اظهار کرد: گذشتگان با سعی و تلاش باعث رشد و ارتقاء این مجموعه شده اند. شما نیز می توانید با ادامه دادن مسیر گذشتگان در رشد و ترقی این دانشگاه سهیم باشید و به آن بیفزایید و بروید.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران تصریح کرد: اگر می خواهید در مجموعه ای رشد کنید باید به آن مجموعه رشد بدهید.

وی در بخشی از سخنان خود تاکید کرد: تحقیق و پژوهش های شما می تواند در وضعیت اجتماعی دانشگاه تاثیرگذار باشد. در واقع توانمندیهای علمی، شغلی و اجتماعی شما باعث قضاوت دیگران از این مجموعه خواهد شد.

هاشمیان در پایان سخنان خود برای دانشجویان نوورود آرزوی موفقیت کرد و گفت: بهترین سالهای عمرتان و بخش بزرگی از فرآیند اجتماعی شدن شما در اینجا اتفاق می افتد. تلاش کنید تا انسان های بزرگی شوید و به دنبال حسن جویی باشید.

انتهای پیام/

کد خبر: 1030280

وب گردی

وب گردی