برگزاری هفته کودک با رنگ‎وبوی تاریخ در پایگاه میراث جهانی شوش

برنامه گرامیداشت هفته ملی کودک در پایگاه میراث جهانی شوش برگزار شد .

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، مدیر پایگاه میراث جهانی شوش گفت: در این برنامه کودکان از موزه باستان‎شناسی شوش بازدید و توضیحات لازم را از کارشناس مربوط دریافت کردند.

بیژن حیدری‎زاده افزود: در ادامه این برنامه، کودکان با حفظ حرمت ایام سوگواری محرم و صفر و با راهنمایی مربیان خود، برخی از بازی‎های سنتی را به منظور احیاء و حفظ این آداب زیبا اجرا کردند.

او اجرای این برنامه در راستای اهداف آموزشی پایگاه میراث جهانی شوش و با هدف آشنایی هرچه بیشتر کودکان با مواریث فرهنگی عنوان کرد و گفت: بزرگداشت روز جهانی و هفته ملی کودک با اجرای برنامه قصه‎های عروسکی و پذیرایی از کودکان در محیط باغ‎موزه شوش به پایان رسید.

مدیر پایگاه میراث جهانی شوش گفت: در هفته ملی کودک، علاوه بر برنامه بازدید روزمره از موزه و محوطه میراث جهانی شوش، با هماهنگی‎های صورت‎گرفته با مدارس و مراکز مهد، کودکان مقطع ابتدایی و مهدکودک از موزه و محوطه میراث جهانی شوش بازدید کردند و در کنار بهره‎مندی از توضیحات کارشناسان مربوط، زمینه الفت و آشنایی هرچه بیشتر کودکان با تمدن درخشان ایرانی اسلامی از راه اجرای برنامه‎های مفرح و آموزشی در کنار معرفی مواریث فرهنگی شوش فراهم شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1030328

وب گردی

وب گردی