رکورد پذیرش دانشجو در دانشگاه آزاد اسلامی قم شکسته شد

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد قم گفت: با برنامه‌ریزی و اعتماد عمومی مردم در مهر ۹۸، رکورد ثبت‌نام و پذیرش دانشجو در این واحد دانشگاهی در ۳۳ سال گذشته شکسته شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز به نقل از واحد قم، سیف اله فضل‌الهی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد قم درباره افزایش پذیرش دانشجو در این واحد دانشگاهی گفت: مردم تأمین بعد زندگی فردی و اجتماعی فرزندان خود را از طریق آموزش عالی کشور به دانشگاه آزاد اسلامی قم سپرده‌اند و این استقبال نه تنها کار ما را دشوار کرده، بلکه مسئولیت اجتماعی ـ فرهنگی، تلاش و کوشش آموزشی ما را چند برابر افزایش داده است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان قم اظهار داشت: باید تلاش خود را دوچندان کنیم تا بتوانیم با افزایش کیفیت خدمات آموزشی و ارائه مطلوب خدمات فرهنگی و اجتماعی به دانشجویان به بخشی از این اعتماد خانواده‌ها و مردم استان قم پاسخ دهیم و یقیناً دانشگاه آزاد اسلامی می‌تواند به تعالی همه‌جانبه خود برسد.

فضل‌اللهی تصریح کرد: ثبت‌نام ۳ هزار و ۲۷۰ دانشجوی جدید در مهر ۹۸ در مقایسه با سال‌های قبل رشد تحسین‌برانگیزی داشته که با توجه به ریزش دانشجو در دانشگاه‌های مشابه، برچیده شدن کنکور برای ۸۵ درصد ورودی دانشگاه‌ها، خالی بودن دانشگاه‌های دولتی و وجود بیش از ۳۷ دانشگاه و مرکز آموزش عالی در استان قم که در جذب دانشجو با یکدیگر رقابت می‌کنند، توانسته‌ایم جذب حداکثری دانشجو را برای سال جاری تحصیلی داشته باشیم.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان قم تأکید کرد: این دانشگاه بزرگ‌ترین دانشگاه حضوری استان قم با جمعیت ۱۳ هزار دانشجو با سابقه ۳۴ سال فعالیت آموزشی با زیرساخت‌های علمی بسیار مناسب اعم از کتابخانه‌های مجهز و آزمایشگاه‌های بی‌نظیر است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1030329

وب گردی

وب گردی