حناچی باز هم  تذکر گرفت/ کمک 60 هزار میلیاردی شهرداری به یک مؤسسه خیریه

عضو شورای شهر تهران به شهردار تهران به دلیل عدم رسیدگی به موضوع پرداخت 60 هزار میلیارد کمک نقدی و 10 فقره زمین به یک مؤسسه خیریه تذکر داد.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، شهربانو امانی در تذکری به شهردار تهران در یکصد و هفتاد و یکمین جلسه شورای شهر گفت: واگذاری مؤسسات متعدد توسط شهرداری انجام گرفته و من به شخص شهردار در این زمینه مستقیم تذکر می‌دهم.

وی افزود: مدتی پیش حسابرس منتخب شورا گزارشی در مورد تفریغ بودجه ارائه داد و من منتظر ماندم که موارد تخلف بررسی و پاسخی ارائه شود ولی جوابی نشنیدم.

وی گفت:‌ 60 هزار میلیارد تومان کمک نقدی به یک مؤسسه خیریه شده و 10 فقره زمین به مؤسسه اعطا شده است همچنین پروانه ساختمانی برای را‌ه‌اندازی یک بیمارستان تخصصی داده شده ولی همه این موارد شبهات زیادی دارد.

وی گفت: حال این سوال مطرح است که آیا سوء استفاده از نام بزرگان و اساتیدی که شهرت جهانی دارند برای انجام کاری ناصواب توجیهی دارد.

وی گفت: آیا شهردار نسبت به این موضوعات آگاهی داشته یا خیر.

در ادامه ابراهیم امینی نایب رئیس شورای شهر تهران گفت: خانم امانی این مسائل و تخلفات برای سال 93 است و 33 مورد تخلف مشخص شد که حوزه‌های شهری در حال بررسی آن هستند.همچنین در حال رسیدگی است که آیا مراجع قضایی باید آن را بررسی کنند و دقیقا چه کسی در مضان اتهام است.

وی گفت: بر اساس مصوبه شورا 6 ماه فرصت داده‌ایم که این موضوع بررسی شود و کمیسیون نظارت و حقوقی به عنوان ناظر در شورا مشخص است تا جلسات مشترکی در برگزاری است بنابر این می‌توان گفت به دنبال تهیه گزارش در این زمینه هستیم.

فارس

انتهای پیام/

کد خبر: 1030403

وب گردی

وب گردی