آمادگی تیم کشتی دانشگاه آزاد برای حضور در سوپرلیگ کشتی فرنگی

سرمربی تیم کشتی فرنگی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: دو سه روز است که اردوی تیمی خود را آغاز کردیم و برای حضور در سوپر لیگ کشتی فرنگی آمادگی کامل داریم.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، کامران قدرتی سرمربی تیم کشتی فرنگی دانشگاه آزاد اسلامی ساعتی قبل از وزن کشی مسابقات هفته اول سوپرلیگ کشتی فرنگی، با اظهار رضایت از وضعیت تیم خود گفت: با وجود اینکه مسابقات قهرمانی کشور به تازگی تمام شده و تعدادی از بازیکنان ما از این مسابقات سنگین برگشته اند اما دو سه روز است که اردوی تیمی خود را آغاز کرده‌ایم و برای بازی های روز چهارشنبه آماده هستیم.

قدرتی با اشاره به قرعه هفته اول گفت: ساعت یازده صبح چهارشنبه با رعد پدافند نوشهر مسابقه داریم و ساعت 18 نیز با آریو برزن مصاف خواهیم داشت؛ تا ساعتی دیگر نیز با تیم کامل خود در سالن وزن کشی مسابقات حاضر می‌‌‌شویم.

وی با اشاره به استراحت ملی پوشان امید گفت: به زودی جام جهانی امیدها برگزار می‌شود و ما تصمیم گرفتیم برای کمک به فدراسیون به ملی‌پوشان امید استراحت دهیم. تیم بسیار جوانی داریم و این تیم را برای آینده تشکیل داده‌ایم؛ اما حریف دست و پا بسته ای هم برای هیچ تیمی نیستیم.

سرمربی تیم کشتی فرنگی دانشگاه آزاد با اظهار رضایت از اردوی آمادگی این تیم در اهواز تاکید کرد: برای بازی نخست آماده‌ایم و امیدواریم که با کسب نتایج خوب پاسخ اعتماد مسئولان دانشگاه آزاد را بدهیم. مطمئنا از این مسابقات استقبال خوبی به عمل می‌آید و هواداران خونگرم و کشتی دوست اهوازی تیم شهرشان را تنها نخواهند گذاشت.

انتهای پیام/

کد خبر: 1030444

وب گردی

وب گردی