بازداشت گوشی‌قاپان غرب پایتخت دردرگیری با ماموران پلیس

رئیس کلانتری ۱۴۰ باغ فیض از دستگیری دو گوشی قاپ موتورسوار پس از درگیری با ماموران پلیس خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سرهنگ سیف اله نوایی رئیس کلانتری ۱۴۰ باغ فیض از دستگیری سارقان زورگیر بزرگراه اشرفی اصفهانی خبر داد و گفت: ماموران گشت کلانتری ۱۴۰ باغ فیض پس از گشت زنی در محدوده کلانتری به یک دستگاه موتورسیکلت که پلاک آن به وسیله تکه پارچه‌ای مخدوش شده بود، مشکوک شدند.

وی افزود: ماموران گشت زن که برای بررسی علت مخدوشی پلاک به سمت موتورسیکلت حرکت کردند، بلافاصله پس از رویت ماموران توسط راکبان، آن‌ها اقدام به فرار کرده و در بزرگراه اشرفی اصفهانی به سمت جنوب حرکت کردند.

سرهنگ نوایی ادامه داد: طی تعقیب گریز موتوری، ماموران کلانتری به سمت راکبان موتور سیکلت نزدیک شدند که راکب پشتی موتورسیکلت با استفاده از قمه به مامور پلیس موتورسوار ضربه زده که در این لحظه در یک اقدام به موقع از سوی مامور پلیس، موتورسیکلت متهمان متوقف و هر دو متهم دستگیر شدند.

وی افزود: پس از بازرسی بدنی از متهمان، ۴ دستگاه تلفن همراه مسروقه فاقد سیمکارت و یک قبضه سلاح سرد کشف شد و متهمان در بازجویی‌ها به سرقت تلفن‌های همراه شهروندان در بلوار میرزابابایی محدوده بزرگراه اشرفی اصفهانی اعتراف کردند.

به گفته رئیس کلانتری ۱۴۰ باغ فیض برای متهمان پرونده با عنوان سرقت تلفن همراه تشکیل و متهمان نیز تحویل پایگاه دوم آگاهی پایتخت داده خواهد شد تا مراحل قانونی درخصوص این دو انجام شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1030454

وب گردی

وب گردی