حسین جهانی مشاور رسانه ای "هما" شد

مدیرعامل شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران در حکمی حسین جهانی را به عنوان مشاور رسانه‌ای مدیرعامل این شرکت هواپیمایی منصوب کرد.

‌به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، کاپیتان تورج دهقان‌زنگنه‌ در حکمی حسین جهانی را به عنوان مشاور رسانه‌ای مدیرعامل این شرکت هواپیمایی منصوب کرد.

در این حکم آمده است: «نظر به تعهد، شایستگی و تجارب ارزنده به موجب این ابلاغ به عنوان مشاور مدیرعامل در امور رسانه‌ای منصوب می‌شوید، انتظار می‌رود جنابعالی با هماهنگی روابط‌عمومی و با روشنفکری، صداقت و شفافیت با پیگیری و برقراری ارتباط مستمر با فضای رسانه‌ای و مجازی داخلی و بین‌المللی نسبت به بهبود جریان اطلاع‌رسانی با ارائه پیشنهادهای مفید و ارزنده زمینه مشارکت موثر صاحب‌نظران و فرهیختگان صنعت هوایی جهت اعتلای فرهنگ خدمات‌رسانی به مردم عزیز ایران اسلامی را فراهم آورید.»

بنابراین گزارش حسین جهانی دارای مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد در رشته علوم ارتباطات اجتماعی است و ۱۲ سال فعالیت رسانه‌ای در رسانه‌هایی نظیر خبرگزاری فارس و روزنامه‌های ایران و فرهیختگان دارد.

وی پیش از این یکی از مدیران مرکز رسانه و نشر علمی دانشگاه آزاد اسلامی و مشاور رسانه‌ای اتحادیه حمل و نقل همگانی کشوری بود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1030465

وب گردی

وب گردی