خدمت‌رسانی سپاه مازندران با 20 موکب به زائران اربعین

معاون هماهنگ‌کننده سپاه کربلا از خدمت‌رسانی سپاه مازندران با 20 موکب در مسیر راهپیمایی اربعین حسینی خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، جواد بخشی در شهرستان ساری، از خدمت‌رسانی سپاه با 20 موکب در مسیر راهپیمایی اربعین حسینی خبر داد و گفت: از همه مردم که نذورات خود را با شور و اشتیاق حسینی برای خدمت‌رسانی به زائران اربعین تقدیم کردند، تشکر می‌کنیم.

وی با بیان اینکه سپاه کربلا 20 موکب را به نمایندگی از مردم استان مازندران در کربلا و در مناطق بین‌راهی در نجف اشرف و ... برپا کرده است، افزود: با کمک مردم به عزاداران حسینی، سرویس‌های فرهنگی و سایر موضوعاتی که در اربعین حسینی کاربرد دارد، ارائه می‌شود.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه کربلا ادامه داد: امیدواریم که این حرکت و جریان سالیان سال جاری و ساری ادامه داشته باشد و ما همواره بتوانیم این خدمات‌رسانی را به زائرین حسینی انجام دهیم.

این مسئول افزود: از همه استان‌های کشور و از کشورهای دیگر حتی به موکب‌های ما مراجعه کرده و ما به همه خدمات‌رسانی می‌کنیم، حتی موکب‌ها بیش از ظرفیت خود به زائرین خدمات ارائه می‌کنند.

بخشی با اشاره به خدمات‌دهی روزانه موکب‌ها به زائرین در راهپیمایی اربعین خاطرنشان کرد: دغدغه اصلی ما بحث الگوسازی، شبکه‌سازی و فرهنگ‌سازی در موکب‌ها است چرا که در پیاده روی اربعین تمامی مذاهب حتی آنها که مسلمان هم نیستند، شرکت می‌کنند.

وی بیان کرد: طبق فرمایشات امام (ره) راه قدس از کربلا می‌گذرد و ارتش بیست میلیونی هم که در پیاده‌روی اربعین شرکت میکنند به قدس شریف هم خواهند رسید.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه مسائل فرهنگی از مهم‌ترین فعالیت‌های موکب‌داران مازندرانی در پیاده‌روی اربعین عنوان کرد و افزود: موکب‌های سپاه کربلا تا یک الی دو روز بعد از اربعین هم به زائران خدمات‌رسانی می‌کنند.

فارس

انتهای پیام/

کد خبر: 1030478

وب گردی

وب گردی