آشنایی دانشجویان با رشته‌های مختلف الهیات و کاربردهای آن

اهمیت رشته‌های مختلف الهیات و کاربردهای آن در جامعه در نشست رئیس و مسئولان دانشکده الهیات دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج با دانشجویان جدید این دانشکده تشریح شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از واحد کرج، نشست دانشجویان جدید مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد و دکتری دانشکده الهیات دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج صبح امروز با حضور رئیس دانشکده الهیات، مدیرکل امور دانشجویی، مدیران گروه‌های آموزشی، جمعی از استادان و رؤسای ادرات آموزشی، دانشجویی و فرهنگی برگزار شد.

در این جلسه منیره سیدمظهری رئیس دانشکده الهیات دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج از دانشجویان خواست این فرصت را غنمیت شمرده و برای تجهیز خود به علم و تخصص در مدت تحصیل نهایت کوشش را به کار گیرند.

وی با معرفی امکانات موجود در این دانشگاه و دانشکده الهیات و حمایت‌های مسئولان و استادان از فعالیت‌های علمی و فوق‌برنامه دانشجویان به تبیین فضیلت علم، تعلیم و تعلم در آموزه‌های دینی پرداخت.

در ادامه این نشست اهم مقررات فرهنگی، آموزشی و پژوهشی توسط کارشناسان مربوط به‌اطلاع دانشجویان رسید و به پرسش‌های آنان در زمینه‌های مختلف پاسخ داده شد.

از مهم‌ترین ویژگی‌های این جلسه تشریح اهمیت رشته‌های مختلف الهیات، کاربردهای آن در جامعه امروز و برخی از افتخارات این دانشکده توسط استادان حاضر بود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1030508

وب گردی

وب گردی