دستاوردهای صنایع دریایی ایران در نمایشگاه دریایی هلند به نمایش درمی‌آید

پاویون ملی ایران 14 الی 17 آبان سال 98 در نمایشگاه صنایع دریایی، دریانوردی، کشتی سازی و فراساحل روتردام هلند (EUROPORT 2019) برپا می شود.

به گزارش گروه علم و فناوری ایسکانیوز از مرکز تعاملات بین‌المللی علم و فناوری معاونت علمی و فناوری، ستاد توسعه فناوری‌های فضایی و حمل و نقل پیشرفته معاونت علمی و فناوری و صندوق نوآوری و شکوفایی از حضور شرکت‌های دانش بنیان ایرانی در نمایشگاه صنایع دریایی، دریانوردی، کشتی سازی و فراساحل روتردام هلند (EUROPORT 2019) ، حمایت می‌کنند.

حضور شرکت های دانش بنیان ایرانی در این نمایشگاه با هدف «توسعه همکاری‌های بین‌المللی برای ارائه دستاوردهای صنایع دریایی ایران»، «انتقال تکنولوژی و بومی‌سازی محصولات مورد نیاز این صنعت»، «به روز شدن صنعت دریایی کشور» و «بسترسازی مناسب برای جذب سرمایه‌گذاری خارجی»، صورت می گیرد.

نمایشگاه صنایع دریایی، دریانوردی، کشتی سازی و فراساحل روتردام هلند سالیانه میزبان ۳۰ هزار بازدید کننده از سطح جهان و بیش از یک هزار و 100 شرکت از سراسر دنیا است که به لحاظ کیفیت برگزاری، مشارکت کننده و بازدید کننده در صدر نمایشگاه‌های دریایی جهان قرار دارد.

معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و صندوق نوآوری و شکوفایی به شرکت های متقاضی حضور در این نمایشگاه، 70 درصد یارانه بلاعوض پرداخت می کنند.

شرکت های علاقه مند به حضور در این نمایشگاه می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به آدرس اینترنتی https://tesc.ir/ مراجعه کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1030515

وب گردی

وب گردی