تشکل‌های دانشجویی حرفی جز بیان درد مردم ندارند

مسئول سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه تهران گفت: حسن روحانی باید بداند تشکل‌های دانشجویی حرفی جز بیان درد مردم ندارند و مسئولان با دراختیار قرار ندادن تریبون به دانشجویان، تنها خود را به نشنیدن دردهای مردم می‌زنند.

رضا میثمی‌فرد در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز درباره سخنرانی روحانی به مناسبت آغاز سال تحصیلی در دانشگاه تهران گفت: روحانی باید بداند سخنرانی در دانشگاه‌ها با سخرانی در سایر اماکن فرق دارد، در دانشگاه نمی‌توان یک طرفه و بدون شنیدن نظرات دانشجویان سخنرانی کرد و رفت.

وی ادامه داد: صدای دانشجویان منعکس‌ کننده بخش‌های مختلف جامعه است، پس مسئولان اگر زمانی برای شنیدن نظرات دانشجویان در نظر نگیرند در واقع قصد دارند صدا و درد دل مردم را نشنوند.

مسئول سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه تهران بیان کرد: روحانی هر ساله در دانشگاه‌ها با بهانه آغاز سال تحصیلی جدید حاضر می‌شود اما تنها برای عده‌ای گزینش شده صحبت می‌کند و تمایلی به شنیدن صدای دانشجویان ندارد.

وی اضافه کرد: رئیس جمهور باید بداند تشکل‌های دانشجویی حرفی جز بیان درد مردم ندارند و مسئولان با در اختیار قرار ندادن تریبون به دانشجویان، تنها خود را به نشنیدن دردهای مردم می‌زنند.

میثمی‌فرد در پایان خاطرنشان کرد: روحانی حداقل برای حفظ وجهه خود و کابینه‌اش به تشکل‌های دانشجویی اجازه صحبت می‌داد و مانند سال‌های گذشته با لبخند جواب‌های تکراری و عوام فریبانه می‌داد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1030546

وب گردی

وب گردی