بهترین تلفن های بازار با قویترین باتری های کدامند؟

شاید بتوان گفت که ارزش یک تلفن هوشمند فقط به اندازه ای است که باتری آن خوب باشد. در حالی که اکثر تلفن های هوشمند مدرن از باتری مناسب برخوردار هستند اما باز هم نباید صرفاً برای ظرفیت باتری گوشی خریداری کنید.

Oبه گزارش گروه علم و فناوری ایسکانیوز، شاید بتوان گفت که ارزش یک تلفن هوشمند فقط به اندازه ای است که باتری آن خوب باشد. گذشته از این ، هر گوشی بدون هیچ نیروی شارژی در باتریش، فقط یک تکه آجر زیبا است. در حالی که اکثر تلفن های هوشمند مدرن از باتری مناسب برخوردار هستند اما باز هم نباید صرفاً برای ظرفیت باتری گوشی خریداری کنید.بنابراین برای این تهیه این گزارش عملکرد کلی گوشی و همچنین در دسترس بودن آن نیز در نظر گرفته شده است و به خاطر داشته باشید، تعداد mAh بالاتر به معنای ماندگاری بیشتر باتری نیست. عوامل دیگری نیز دراین میان وجود دارند.

1. موتورولا Moto G7 Power

ظرفیت باتری: 5000mAh

موتورولا یک تلفن باصرفه متمرکز بر روی باتری به نام Moto G7 Power را عرضه کرد که با یک بار شارژ شدن حداکثر تا سه روز کار می کند. باتری 5000mAh همراه با پردازنده قدرتمند Qualcomm Snapdragon 632 ، باید برای این امر کافی باشد.

کارشناسان تقریباً اتفاق نظر ندارند که Moto G7 Power یک گوشی هوشمند با طولانی ترین عمر باتری است. این تلفن در تست های باتری GSMArena ، درجه استقامت 147 ساعت را کسب کرد که بهترین در بین تلفن های این نسل است. گزارش ها همچنین آن را تلفنی با بهترین عمر باتری معرفی کرده است.

ارزش این گوشی در قیمت پایین و باتری با عمر طولانی نهفته است. این تلفن دوربین و صفحه نمایش متوسط دارد بنابراین اگر رسانه از نظر مصرف باتری برای شما مهمتر است، باید به گزینه های دیگر در این لیست توجه کنید.

2. سامسونگ گلکسی S10 +

ظرفیت باتری: 4100mAh

اگر به دنبال یک تلفن که گل سرسبد در عمر باتری شگفت انگیز باشد، هستید Samsung Galaxy S10 + را انتخاب کنید. اگرچه ممکن است باتری 4100 میلی آمپر ساعتی برای یک دستگاه پرچمدار از طرف کوچک به نظر برسد ، اما به راحتی می توانید بیش از یک روز از آن استفاده کنید.

این امتیاز در تست های باتری GSMArena، گزارش های مصرف کننده و تقریباً هر انتشار معتبر دیگر ، نمره های بالایی کسب کرده است. اگر بررسی های کاربران را در انجمن توسعه دهندگان Amazon یا XDA بررسی کنید ، مردم به اندازه کافی از عمر باتری برجسته صحبت نمی کنند.

نیازی به گفتن نیست که دوربین این گوشی به همان خوبی که این روزها گفته می شود، نیست. صفحه نمایشش پر جنب و جوش است ولی عملکردش باعث نمی شود که شما بخواهید برای هر اونس بیشتر پول بدهید. در این مورد چیزی وجود ندارد که از آن گوشی شکایت کنیم ، جز برچسب قیمت سنگین.

3. هواوی میت 20 ایکس

ظرفیت باتری: 5000mAh

Huawei Mate 20 X یکی از بهترین تلفن هایی است که می توانید در صورت داشتن باتری و در عین حال داشتن ویژگی های درجه یک ، به آنها دسترسی پیدا کنید.

در تست های باتری GSMArena 108 ساعت به ثمر رسید و از اکثر جنبه های دیگر از موتور M7 G7 نیز پیشی می گیرد. با دوربین سه گانه به کمک اپتیک لایکا می توانید عکس های بهتری بگیرید و با وضوح بیشتر یک صفحه بزرگتری به دست می آورید. حتی یک پردازنده بالاتر نیز وجود دارد.

نکته منفی Huawei Mate 20 X این است که به طور رسمی در آمریکا راه اندازی نشده بنابراین اگر تصمیم به خرید آن گرفتید ، با گارانتی و خدمات مشکل خواهید داشت.

4. سامسونگ گلکسی A50

ظرفیت باتری: 4000mAh

سامسونگ گلکسی A50 یک جایگزین عالی برای Moto G7 Power است ، به خصوص اگر می خواهید دوربین بسیار بهتری داشته باشید. گلکسی A50 دارای یک دوربین سه گانه به همراه دوربین جلوی 25 مگاپیکسل است.

این تلفن در رتبه بندی استقامت GSMArena 98 ساعت پایایی داشت و آزمایش استفاده از آندروید بیش از شش ساعت زمان کار روی صفحه نمایش به طول انجامید. این گوشی از تراشه Exynos 9610 بهره می برد ، دارای اندروید 9 پای است و از رابط کاربری کمتری نسبت به تلفن های سامسونگ برخوردار است.

اما قابل توجه ترین ویژگی گوشی صفحه نمایش است. صفحه نمایش 6.4 اینچی Super AMOLED بسیار زیبا است و از تماشای فیلم و نمایش در این زمینه لذت خواهید برد.

5. تلفن های CAT S41 (GSM)

ظرفیت باتری: 5000mAh

گزارش های مصرفی ، تلفن های CAT S41 را در لیست تلفن های خود، با طولانی ترین عمر باتری در رتبه دوم قرار داد. با توجه به عمر باتری 5000 میلی آمپر آن و صفحه نمایش 5 اینچی نسبتاً کوچکتر ، باورکردن چنین توانایی هایی چندان سخت نیست.

CAT برخی از بهترین تلفن های هوشمند ناهموار را در آنجا ساخته و S41 نیز از این قاعده مستثنی نیست. دارای گواهینامه IP68 است و می تواند قطره ای از شش پا داشته باشد و تا یک ساعت زیر آب فرو رود.

این مورد برای کاربرانی است که وقت خود را با استفاده از شبکه های GSM در ایالات متحده ، مانند AT&T و T-Mobile ، در خارج از خانه می گذرانند.

6. تلفن های CAT S48c (CDMA)

ظرفیت باتری: 4000mAh

اگر در شبکه CDMA هستید ، S41 برای شما کار نمی کند ، بنابراین تلفن های CAT S48c را انتخاب کنید. کمی مدرن تر از S41 به نظر می رسد و از Android 8 Oreo به Android 9 Pie قابل ارتقا است. گزارش های مصرف کننده نیز این رتبه را در بین پنج تلفن بلند مدت ماندگار دارد.

بسیاری از ویژگی های دیگر شبیه به CAT S41 است ، مانند محافظ ناهموار ارائه شده ، اندازه و وضوح صفحه نمایش و عملکرد کلی. این دوربین اندکی بهبود یافته است ، اما از S41 یا S48c تصاویر با کیفیت عالی انتظار نداشته باشید.

7. Apple iPhone XR اپل

ظرفیت باتری: 2942mAh

دراکثر آزمایش ها آیفون ها در زمان باتری از تلفن های هوشمند اندرویدی فوق الذکر فاصله می گیرند. اما اگر نیازی به اپل دارید ، در حال حاضر Apple iPhone XR پادشاه باتری است.

هر دو iPhone XS و iPhone XS Max تلفن های بهتری نسبت به XR هستند و در بخش باتری نیز برتری به کار ندارد. اما آیفون XR در همه آزمایشات به جز رتبه استقامتی GSMArena ، جایی که XS Max تقریباً بابرابر است ، از همه آزمایشات جلوتر است.

بهترین تلفن برای شما

در حالی که تلفن های فوق بهترین گزینه هایی است که می توانید برا طولانی بودن عمر باتری خریداری کنید ، گزینه های دیگری نیز وجود دارد. اگر فکر می کنید در حین انجام کار نیاز به شارژ دارید ، ارزش دارد که یک پاور بانک نیز در نظر بگیرید.

مهم نیست که کدام تلفن را انتخاب کنید ، قرار است در بعضی از زمان باتری تمام شود. در آن زمان ، اگر یکی از بهترین بسته های باتری پشتیبان برای شارژ سریع را داشته باشید ، خوشحال می شوید.

انتهای پیام/

کد خبر: 1030571

وب گردی

وب گردی