بازارچه شهرستانی پس از 30 سال ساماندهی شد

شهردار منطقه 13 تهران از اجرای طرح ساماندهی بازارچه شهرستانی پس از 30 سال خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز،‌ با توجه به وضعیت نابسامان بازارچه شهرستانی و نارضایتی مردمی، جلسات مختلفی با نهادهای مختلف برگزار و ساماندهی کامل این بازارچه پس از 30 سال در دستور کار این منطقه قرار گرفت.

مرتضی رحمان زاده، شهردار این منطقه در حاشیه بازدید از بازارچه شهرستانی و مشارکت این منطقه در طرح ساماندهی بازارچه شهرستانی گفت: این طرح به درخواست اهالی محل و شهروندان با آماده باش نیرو های اجرایی در زمینه های مختلف حذف زوائد، پاکسازی مستمر، رفع سد معبر و امور مربوط به شهر سازی و معماری در دست اجراست و به صورت مستمر ادامه می یابد.

وی با اشاره به برنامه ریزی این منطقه برای رسیدگی به وضعیت بازارچه افزود: طی هماهنگی به عمل آمده و برگزاری جلسات مختلف، شهرداری امور مربوط به شهر از قبیل نظافت، بهداشت محیطی و ... در این محدوده انجام می‌دهد.

شهردار منطقه ادامه داد: با هماهنگی اداره تعزیرات استان تهران، سرکلانتر یازدهم پلیس پیشگیری پایتخت، ادارات بهداشت و برق، یک کار تیمی در حال انجام است تا در قالب طرح ساماندهی نسبت به بهبود بخشیدن به وضعیت معابر بازارچه و جمع آوری سد معابر اقدامات مورد نیاز انجام شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1030574

وب گردی

وب گردی