تسبیح هوشمند که توجه واتیکان را به خود جلب کرد!

در اقدامی جالب واتیکان یک تسبیح هوشمند را به علاقمندان فرایض دینی معرفی کرده است.

به گزارش گروه علم و فناوری ایسکانیوز، پس از دستگاه های ذکر شمار، خبری عجیب از واتیکان به گوش رسید. بر اساس خبری که امروز منتشر شد واتیکان می خواهد با تسبیح هوشمند روشی دیجیتالی جدیدی را در آموزه های دینی ایجاد کند.

با تحولات جدید رخ داده در جهان تکنولوژی، واتیکان در نظر دارد فناوری و دین را در هم ادغام کند. این تسبیح هوشمند که در راستای این اقدام واتیکان ساخته شده و با استفاده از آن کاربران نه تنها می توانند با برنامه موبایلی خود ذکر های خود را دنبال کنند بلکه با دارا بودن برخی ویژگی های مچ بندهای هوشمند می توانند سلامتی خود را نیز چک کنند.

تسبیح هوشمند ، که می تواند به عنوان دستبند نیز استفاده شود ، از 10 سنگ آگات سیاه و هماتیت ساخته شده است. در صورت فعال شدن کاربر می تواند از سه گزینه تسبیح معمولی، ذکر شمار و یادآوری کننده زمان ذکر استفاده کند. دستگاه برای هر دعایی که انجام می دهید تعداد آنرا در برنامه تلفن همراه نشان می دهد و سابقه هر دعا که کامل شده باشد را ثبت می کند.

برنامه ای که با دستگاه تسبیح بر روی موبایل خود نصب خواهید کرد ، محتوای مذهبی شخصی و همچنین اطلاعات نظارت بر سلامتی را که از دستبند جمع آوری شده است را نمایش می دهد و پیشنهادات مختلفی را به کاربران ارائه می دهد. بنابراین تسبیح می تواند مانند یک دستبند هوشمند نیز استفاده شود. توسط

Mi Band1 داده ها مستقیماً به برنامه نصب شده روی موبایل ارسال می شوند بنابراین هیچ صفحه نمایشی بر روی تسبیح وجود ندارد. این تسبیح جدید تولید شده در واتیکان با قیمت 110 دلار در بازار به فروش می رسد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1030584

وب گردی

وب گردی