موفقیت بزرگ هواوی در فناوری 5G

با وجود تحریم های آمریکا علیه هواوی این شرکت همچنان به پیشتازی خود در  زمینه تکنولوژی 5G ادامه می دهد.

به گزارش گروه علم و فناوری ایسکانیوز، فناوری Huawei 5G همچنان در سراسر جهان در حال گسترش است. علی رغم همه فشارها، این شرکت ارتباطاتی موفق شد در جنگ تجارت زنده بماند و به موفقیت جدیدی در زمینه 5G دست یابد که به عنوان موفقیت شماره یک سال 2020 معرفی شده است.

هواوی با تکنولوژی 5G حجم تجارت خود را افزایش می دهد

هواوی که نسبت به سال گذشته کاهش در آمار فروش گوشی های هوشمند را تجربه کرده، کاملاً مصمم است که رقبا را در زمینه اینترنت پر سرعت پشت سر بگذارد. زیرا هواوی 5 روز پیش، در تست انجام شده در سوئیس توانست رکورد سرعت دانلود را بشکند.

هواوی که توانست در این تست به سرعت دانلود 3.67 گیگابیت بر ثانیه برسد، اعلام کرد که در زمینه تجارت 5G بیش از شصت قرارداد تجاری امضا کرده و آخرین اقدامات را برای ساخت بیش از 400000 ایستگاه شبکه 5G انجام داده است.

هدف این شرکت رسیدن به 500000 ایستگاه شبکه 5G نصب شده تا پایان سال 2019 است.

این شرکت با بیان اینکه در تجارت اینترنتی نسل جدید ، با برندهای پیشرو در بخش ارتباطات توافقنامه امضا کرده است ، در ژوئن سال جاری 50 قرارداد در زمینه 5G ثبت کرده است.

رن ژنگفی ، بنیانگذار و مدیر عامل شرکت هواوی ، قصد دارد بیش از 2 میلیون ایستگاه شبکه 5G را در 2 سال آینده احداث کند. از این نظر ، رن ژنگفی تحریم ایالات متحده را به عنوان عامل بازدارنده نمی بیند.

علاوه بر این ، رن ژنگفی اظهار داشت که راه خود را در نصب ایستگاه شبکه بدون استفاده از قطعات آمریکایی ادامه خواهد داد. مرد شماره یک هواوی گفت که تصمیم دارد استراتژی تولید انبوه را در تجارت ایستگاه های شبکه پیاده کند.

این شرکت می خواهد سال آینده 1.5 میلیون استگاه تولید کند و تحریم ها مانع آن نخوهاد شد.

98/7/25

انتهای پیام/

کد خبر: 1030587

وب گردی

وب گردی