دانشیار دانشگاه آزاد، برترین بانوی کارآفرین کشور شد

دانشیار زبان و ادبیات انگلیسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اراک موفق به کسب رتبه نخست در جشنواره بانوان کارآفرین برگزیده، آینده‌پژوه و نوآور ایرانی شد.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، فاطمه عزیزمحمدی دانشیار زبان و ادبیات انگلیسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اراک موفق به کسب رتبه نخست در جشنواره بانوان کارآفرین برگزیده، آینده‌پژوه و نوآور ایرانی شد.

چهارمین جشنواره بانوان کارآفرین برگزیده، آینده‌پژوه و نوآور ایرانی در تهران برگزار شد و چهره‌های برتر معرفی شده و تجلیل شدند. علاقه‌مندان تا 30 شهریورماه 98 فرصت داشتند رزومه و آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

فاطمه عزیزمحمدی بلافاصله بعد از کسب رتبه نخست در حشنواره بانوان کارآفرین برگزیده، آینده‌پژوه و نوآور ایرانی توسط مدیرعامل یکی از هلدینگ‌های فعال در کشور به‌عنوان نماینده این هلدینگ در استان مرکزی منصوب شد.

انجمن آمایش سرزمین ایران با توجه به حضور پررنگ بانوان در عرصه‌های مختلف کشور از جمله کارآفرینی، چهارمین جشنواره بانوان کارآفرین برگزیده، آینده‌پژوه و نوآور ایرانی را با همکاری مرکز مشاوره و اطلاع‌رسانی و خدمات کارآفرینی شاخص‌پژوه و مؤسسه مشاوره شغلی و کاریابی تحول‌آفرینان برگزار کرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1030604

وب گردی

وب گردی