۴ کرسی آزاداندیشی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساوه برگزار می‌شود

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساوه از برگزاری چهار کرسی آزاداندیشی در این واحد دانشگاهی در ترم جدید خبر داد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از واحد ساوه، جواد نیکوکار رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساوه در دیدار با حجت الاسلام سیدابراهیم حسینی امام جمعه ساوه درباره ایجاد کرسی های آزاداندیشی در این واحد دانشگاهی گفت: در ترم جاری با برنامه‌ریزی انجام‌شده، برگزاری چهار کرسی آزاداندیشی را در دستور کار داریم. که نخستین کرسی آزاداندیشی را در تاریخ دوم آبان ماه با حضور امام جمعه ساوه که از پژوهشگران در زمینه حجاب است، با موضوع حجاب، برگزار خواهیم کرد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساوه گفت: همواره مسائل فرهنگی دانشگاه را با نگاه ویژه‌ای دنبال کرده‌ایم و کرسی‌های آزاداندیشی که چهار مدل از آن را در سال گذشته برگزار کردیم جزء برنامه‌های جذاب فرهنگی است.

کرسی آزاداندیشی بهترین بستر برای بیان افکار جوانان

امام جمعه ساوه نیز بیان کرد: برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی به‌عنوان یکی از مطالبات مقام معظم رهبری باید در اولویت برنامه‌های فرهنگی دانشگاه قرار گیرد و دانشگاه آزاد اسلامی ساوه به‌عنوان بزرگ‌ترین دانشگاه این شهرستان باید در برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی پیش‌قدم باشد.

حجت الاسلام سیدابراهیم حسینی تصریح کرد: باید صدای دانشجویان شنیده شود و کرسی آزاداندیشی در معنی واقعی آن بهترین بستر برای بیان افکار جوانان این مرزوبوم است؛ بنابراین از دغدغه دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساوه در این زمینه استقبال می‌کنیم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1030605

وب گردی

وب گردی