گلایه مسافران از تأخیر 7 ساعته پرواز نجف-تهران+عکس

تأخیر بیش از 7 ساعته پرواز نجف به تهران باعث سرگردانی مسافران در فرودگاه نجف شد.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، پرواز نجف به تهران که قرار بود ساعت 22:30 دقیقه شب گذشته انجام شود به دلیل تاخیر 7 ساعته منجر به سرگردانی مسافران در فرودگاه نجف شد.

یکی از مسافران این پرواز در این خصوص گفت: پرواز شماره 5300 هواپیمایی ایران ایر که قرار بود شب پنجشنبه 25 مهرماه جاری زائران را از نجف به تهران در ساعت 22:30 دقیقه منتقل کند با وجود اینکه مسافران طبق اعلام قبلی حدود یک ساعت قبل از پرواز در فرودگاه حضور یافتند با تاخیر چندساعته انجام شد.

وی با بیان اینکه هیچ‌گونه اطلاع‌رسانی درخصوص تأخیر این پرواز به مسافران صورت نگرفت، توضیح داد: این اتفاق در حالی بود که مسافران از ساعتی قبل در فرودگاه حاضر شده بودند و پس از گذشت دو ساعت به ما اعلام شد که پرواز با دو ساعت تاخیر انجام می‌شود.

این مسافر افزود: پس از اعلام این خبر، مجدد اعلام شد که پرواز بازهم تاخیر دارد و ساعت 5 صبح انتقال مسافران از نجف به تهران انجام خواهد شد که این موضوع گلایه مسافران را در پی داشت.

وی با انتقاد به اینکه بلیط‌های این هواپیما با قیمت‌های 500 تا یک میلیون و 500 هزار تومان به فروش رسیده بود، گفت: مسؤولان شرکت به هیچ وجه پاسخگوی این تأخیر نبودند، عدم تکریم مسافران سبب شد تا بسیاری از آنها به اعتراض بپردازند که این موضوع نیز راه به جایی نبرد.

این مسافر با گلایه از تاخیر 7 ساعته این پرواز، گفت: سرانجام پس از سوار شدن مسافران در هواپیما مجدد اعلام شد که هواپیما با ساعتی تاخیر پرواز خواهد کرد.

فارس

انتهای پیام/

کد خبر: 1030626

وب گردی

وب گردی