ZTE Blade 20 معرفی شد

ZTE Blade 20 با قیمت مناسب و سه دوربین معرفی شده است.

به گزارش گروه علم و فناوری ایسکانیوز، ZTE نه تنها شامل تلفن های رده بالا در سری Blade است ، بلکه تلفن های مقرون به صرفه را نیز به کاربران عرضه می کند. برای کاربران با بودجه محدود ، ZTE Blade 20 تلفن هوشمند دیگری است که به این رده اضافه شده است.

حال اجازه دهید نگاهی دقیق تر به جزییات از جمله مشخصات و قیمت ZTE Blade 20 بیاندازیم.

مشخصات و قیمت ZTE Blade 20

صفحه نمایش این گوشی 6.49 اینچ با فرمت 19.5: 9 است و وضوح HD+ را ارائه می دهد. برای دوربین جلوی 8 مگاپیکسلی شکافی در صفحه نمایش وجود دارد که نسبت صفحه نمایش / کیس 91.1 درصد است.

Helio P60 یک پردازنده هشت هسته ای است که با سرعت 2 گیگاهرتز کار می کند و با یک فرآیند ساخت 12 نانومتر ساخته شده است. این گوشی دارای 4 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه است. علاوه بر این ، دستگاه از کارتهای microSD حداکثر 256 گیگابایتی پشتیبانی می کند.

دوربین اصلی 16 مگاپیکسلی با یک دوربین 8 مگاپیکسلی با زاویه دید عریض و سنسور تشخیص عمق 2 مگاپیکسلی همراه است. با استفاده از باتری 5000 میلی آمپر ساعتی ، این گوشی به پشتیبانی شارژ سریع 18W مجهز است.

در این گوشی درگاه MicroUSB وجود دارد همچنین این دستگاه از ویژگی هایی برای کودکان برخوردار است. به عنوان مثال ، یک تایمر وجود دارد که اگر مادر یا فرزند شما طی 12 ساعت با شما تماس نگرفته است، به شما هشدار دهد. همچنین می توانید 5 نفر را برای شرایط اضطراری انتخاب کنید.

همچنین می توانید GPS یا ردیابی تلفن همراه را فعال کنید. قیمت این گوشی 140 دلار اعلام شده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1030649

وب گردی

وب گردی